sunnuntai 12. helmikuuta 2017

5 tämän hetken lempparia



Kirjojen lukeminen. Otin itselleni tavoitteeksi lukea enemmän kirjoja tänä vuonna ja ihan hyvin olenkin päässyt tässä tavoitteessa jo alkuun! Tammikuun alusta lähtien on tullut jo luettua 5 kirjaa ja onkin taas muistunut mieleen kuinka ihanaa on vaan kaivautua sohvannurkkaan iltaisin ja lukea. Olenkin arki-iltoisin yrittänyt jättää puhelimen selailun vähemmälle ja vaan keskittyä kirjojen lukemiseen. Muutama oikein hyväkin kirja on tullut luettua joten pitääkin kirjoittaa niistä varmaan vähän enemmän myös tänne blogin puolelle. 

Koukuttuminen "How to get away with murder" tv-sarjaan. Joo, jos en ole lukenut kirjaa niin vaihtoehtoisesti meidän nenät on ollut kiinni telkkarissa viimeiset pari viikkoa katsoen tätä sarjaa. Olin kuullut kuinka porukka oli tätä sarjaa kehunut ja yksi ilta ehdotin sitten miehellä että voitaisiin katsoa yksi jaksi ja katsoa jos tykätään. Joo, kyllä tykättiin ja nyt on jo menossa kakkostuottis. Todella koukuttava sarja, suosittelen!

Lomasuunnittelu. Ensimmäinen loma lähenee jo kovaa vauhtia ja kun saatiin vihdoin ostettua liput Puerto Ricoon, on myös lomasuunnittelu alkanut täysillä. Yleensä mennään aika löysin rantein eikä tehdä sen pahempia suunnitelmia mutta jostain syystä tällä kertaa pinnailen ihan innoissani Caribbean Cruise-kansiooni ties mitä vinkkejä. Ehkä tämä kielii siitä että tätä lomaa odotetaan aika innoissamme!

Spinning-innostus. Tai pitäisi ehkä sanoa että olen innostunut uudelleen spinningistä. Sillä olen kyllä käynyt spinningissä ahkerasti mutta meidän salin pyörät vaihdettiin tuossa tammikuun lopussa ja uusissa pyörissä on vaikka mitä makeita ominaisuuksia ja uusi spinning-studio on tuhat kertaa kivempi kuin vanha. Ja nyt uuden puhelinappin avulla saan joka spinning-tunnin omat tiedot myös puhelimeeni! Super kiva!

Venäjän opiskelu! Venäjän alkeiskurssi alkoi viime viikolla ja se vaikuttaa todella kivalta! Siis aivan helkkarin vaikealta ja hankalalta kieleltä oppia mutta samalla olen innoissani kuitenkin siitä. Varsinkin kun kurssin opetustapa on todella interaktiivinen. Kiva että on, koska muuten voisi motivaatio oli aika hapessa kun tunnit on maanantai-iltaisin työpäivän jälkeen klo.18-20. 


4 kommenttia:

  1. Mulla on ihan sama tavoite, koettaa lukea enemmän kirjoja! Pitääkin tutkia tuo kirja, mikä sulla on tuossa kuvassa, ainakin kannen perusteella vaikuttaa just hyvältä :) Mä yleensä luen fiction kirjoja, kun niitä on vaan niin helppo löytää, mutta haluaisin lukea enemmän non-fictionia myös.

    Ja How to get away with murder on aivan huikea! Mä katoin ne kaks ekaa kautta, mutta nyt kun tauon jälkeen koetin alottaa kolmatta kautta niin olin aivan että whaat, miten tää tuntuu ihan hurjalta tää show :D Pitää koettaa toiseen kertaan, luulen että en ollut tarpeeksi dramaattisella tuulella :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, toi oli ihan hyvä kirja! Tai ainakin siinä mielessä että heti aloin tehdä mielessäni listaa että mistä asioista ei oikeasti kannata välittää :D

      Ai vitsit, siellä ollaan jo kolmannessa kaudessa! Täällä näkyy Netflixillä vaan ekat kaksi kautta ja se toinen kausi on jo niin jännä että en tiedä miten sitten selviä joskus siitä kolmannen katsomisesta :D

      Poista
  2. Ihania juttuja kaikki! Mä ainakin jään tänne odottelemaan sun kirjapostauksia. Ois kiva kuulla uusia lukuvinkkejä (tai vinkkejä siitä, mihin ei kannata aikaa ja rahojaan tuhlata. :D) Ois myös hauska lukea jossain vaiheessa sun venäjän opiskeluista, jos niistä innostut kertomaan!

    Minäkin katsoin viime vuonna How To Get Away With Murderin ekan kauden. Mun makuun se oli vähän turhan dramatisoitu, mutta toisaalta kyllä tosi koukuttava ja sellainen, että oli pakko katsoa loppuun. Huomasin just hetki sitten, että Netflixiin on nyt tullut toinen kausi, mutta mietin just, ehdinkö alkaa katsoa sitä just sen takia, kun sitä ei vaan pysty katsomaan vain yhden jakson. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, kirjapostausta ehdottomasti tulossa! Olen nyt kahden vaiheilla Marie Kondon siivouskirjan kanssa koska toisaalta en tykännyt itse kirjasta mutta toisaalta se sai minut siivoamaan ja järjestelemään (ja se järjestys on nyt pitänyt jo yli kuukauden!). Eli huono kirja mutta hyvä lopputulos :D Venäjän opiskeluista ajattelin kanssa kirjoittaa enemmän kun olen päässyt kunnolla alkuun!

      Joo, siis mä olen niin vainoharhainen että toi How to get away with murder saa mut todella epäluuloiseksi eikä tule edes kyseeseen että voisin katsoa sitä yksin :D Mutta saa nyt nähdä miten tää kakkos tuottari lähtee liikkeelle...

      Poista

Kiva kun kommentoit!