perjantai 27. maaliskuuta 2009

Fin de Semana

Mun otsikot on aina tosi mielikuvituksellisia kun viikonlopusta on kyse :) Laitetaan otsikoksi vaan "viikonloppu" mutta eri kielilla :) Talla kertaa vuorossa espanja..olen muuten totaalisesti unohtanut mika viikonloppu on ruotsiks..hmm..

Niin..ja vielakaan en ole kuullut tietokoneesta mitaan. Ma oikeesti luulen et se korjaaja on rakastunut mun koneeseen eika haluu enaa luovuttaa sita takasin!!

Anyways, asiaan!!
Eilen mulla oli espanjan presentaatio missa latisin Suomesta. Latkasin kankaalle (sille jutulle joka tulee katosta ja siihen voi heijastaa kuvia koneelta, en nyt tieda nimea) Suomen kartan jotta pystyin sivistamaan naita kanukkeja ja sit kerroin niille kaiken saunasta, latkasta, Nokiasta ja joulupukista. Itse olin ainakin hirmu tyytyvainen :)

Joo, ja sit tanaan eli perjantaina oli pari tutoriaalia aamulla ja nyt nautin tunteesta et paasen aloittaa viikonlopun vieton!
Tiedossa on poikkeuksellisen kiva viikonloppu, silla yksi ihana kaveri tulee Torontosta kaymaan, tanaan illalla on Semi-formal dinner, jossa saa kunnon ruokaa (IHANAA!!!) ja paasee tallaytymaan! Huomen aamulla mennaan sit perinteiselle brunssille syomaan rasvasta aamupalaa ja juoruamaan.
Lauantai iltana lahdetaan varmaan juhlimaan jonnekkin ja sunnuntaina aateltiin kokota sushia porukalle (it's gonna be very intresting..), koska yksi ruotsalainen on sita meilta vaatimalla vaatinut sen jalkeen kun se kokkas meille pastaa. Mun mielesta pasta ja sushi ei oikeen korvaa toisiaan, sushihan on paljon parempaa?!?

Seuraavan kerran kuulette meikalaisesta varmaan maantaina (toivon mukaan myos kuvien muodossa) joten...

Buen fin de Semana!!
Eli hyvaa viikonloppua!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kommentoit!