sunnuntai 7. joulukuuta 2008

Snowfight!

Jee, eilisen yön aikana oli tullut lunta!
Ja kun puolenpäivän jälkeen kävi kutsu lumisotaan, niin pakkohan sitä oli lähteä messiin. Mentiin viereiseen puistoon ja sota oli ankara ja kova. Välillä jouduin alakynteen kunnes taas hyökkäsin tiikerin raivolla...no ei, ihan leikkimielinenhän lumisota se oli :D

Ankaran taistelun jälkeen olin yltäpäätä lumessa. Mikä antoi hyvän tekosyyn mennä Starbucksiin hakemaan Mocha Peppermint Twist with whipped cream!

Ja näin alkoi lumisota...



Ankaraa tulittamista..



Epätoivoinen yritys piiloutua puun taakse..



Tässä vaiheessa olin hieman alakynnessä..Ne vaalet hiukset mitkä sieltä mustan hahmon alta näkyy..Näättekö? Jeps, se olen minä..



Hetkellinen rauha..



Epäreiluksi tämän koko sodan teki se fakta, että pojat olivat varustautuneet pipolla ja suojalaseilla! Mitään ihoa ei näkynyt, kun mulla ja Analla ei ollut mitään pipoa tai suojalaseja! Täysin epäreilua!

Nyt opiskelemaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kommentoit!