torstai 26. helmikuuta 2009

Suunnitelmia...

Heissulivei!

Mä olen semmonen ihminen et tykkään kauheesti suunnitella asioita..esim.nytkin mulla on se vaihe meneillään et mietin jo et mitä teen ens kesänä ja syksynä vaikka pitäis vielä koulu hoittaa loppuun täällä :D Mutta mä tykkään miettiä et mitä on edessä..
Eli tässä hieman suunnitelmia :)

KEVÄT:

- Tossa parin viikon kuluttua olis pieni matka tiedossa Anan kanssa. Mennään Nykkiin jossa nähdään pari tuttua Suomesta ja sitten piipahdetaan Bostonissa, koska kaikki kehuvat sitä
- Pitäisi hoitaa koulu kunnialla loppuun täällä puolella merta ja selvitä huuhtikuun tenteistä jotka lähestyvät uhkaava vauhtia.
- Tenttien jälkeen on luvassa PIENOINEN pakkaamisoperaatio, varmaan vähän matkustelua ja sitten 5.toukokuuta on aika sulkea sitten tämä kappale elämästä ja palata Suomeen.
- 27.4 meikäläinen täyttää 22 vuotta! Vau, vanheminen alkaa :)
-Touokokuussa palaan vihdoin 8 kk tauon jälkeen Suomeen ja nään perheen,kaverit,elukat ja kaikki ihanat ihmiset joita olen kaivannut!
-Toukokuun puolessavälissä lähdenkin sitten golffailemaan Turkkiin,jee,jee!

KESÄ:

-Mulla on toivon mukaan ihan supermakee työ(?!?), jonka parissa hääräilen koko kesän
-Nään kavereita joita en ole nähnyt pitkään aikaan, nautin Suomen (toivottavasti ei sateisesta) kesästä ja syön paljon mansikoita
- Vien koiria näyttelyihin ja käyn katselemassa heppakisoja

SYKSY:

-Syyskuun loppupuolella palaan takasin Skotlantiin aloittamaan 3.opiskeluvuoteni!! Minne nää vuodet meni?
- Mulla on aika mäkee kämppä jo tiedossa ja toivon mukaan kaikki menee hyvin ja pääsen asumaan siihen! Siinä asuu nyt jo yksi kaverini joten tulee varmasti ihan mukavaa.
-Toivon mukaan pääsen myös jossain vaiheessa toteuttamaan reissun Argentiinaan kun Ana karkaa sinne vuodeksi.
-Jos finanssit riittää niin olisi kiva myös piipahtaa Ranskassa,jonne pari tuttua opiskelukaveria Skotlannista on menossa vaihtoon ja myös käydä treffaamassa Kanadan aikainen vaihtokaveri!

Ja tänä vuonna pääsenkin sitten taas jouluksi kotiin!!

Paljon kivaa on siis tiedossa tälle vuodelle,jee,jee!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kommentoit!