keskiviikko 2. syyskuuta 2009

Bored

Mä olen ollut tasan tarkkaa 2 päivää lomalla ja olen nyt jo ihan tylsistynyt. Kesällä kun olin töissä mulla siinti vaan unelmissa ajatus siitä et saisin edes yhden päivän olla tekemättä mitään. Noh, nyt kun olen ollut tekemättä mitään 2 päivää niin olen tylsistynyt jo.

Noh,olen onneksi onnistunut haalimaan kalenteriini kaikkea kivaa tekemistä seuraavan kahden viikon ajalle!
Ja vihdoin onnistuin myös varaamaan lentolippuni eli tää tytsy lähtee 20.päivä takasin Skotlantiin, jepu jee!

Kävin kuuntelemassa muuten viime perjantaina mielenkiintoisen seminaarin Hanasaaressa, aiheesta "Responsibility to Protect". Aiheesta ulkoministerimme Stubb onkin tehnyt hyvän blogimerkinnän:

http://www.alexstubb.com/fi/blog/1441/

Seminaarissa oli vaikuttava lista puhujia: Jutta Urpilainen, Tarja Halonen,Pekka Haavisto (moderaattori), Alexander Stubb, Kanadan senaattori Romea Dallaire, former UN Under-Secretary General (ei voi muistaa nimeä) ja Norjan ulkopolittiisesta instituutista yksi henkilö. Oli todella mielenkiintoinen seminaari!

Koska olen ollut niin tylsistynyt, niin lähdin peräti tänään aamulla juoksulenkille koiran kanssa. Nyt iltapäiväksi on onneksi ohjelmaa!

Adios!

1 kommentti:

  1. Jei, jatka kirjottamista.. mä haluan tietää kaiken, mitä siellä teet. :D Kerro lisää seminaarista!!!!
    Luin sen Stubbin kirjotuksen kans, kiitos vaan.
    Hui kun lähdet jo aikasin takas Abeen.. siistiä. Mä oon pommittanut niitä nyt maileilla.. tällä hetkellä on parvekkeen oven välissä netissä, joka just ja just riittää (signaali) alakerran kahvilasta, jossa kävin aamulla istumassa niin sain salasanan selville.. Hehehe.. Sneaky much?! :D
    -a

    VastaaPoista

Kiva kun kommentoit!