keskiviikko 30. syyskuuta 2009

KYLMÄ!

Jellou!

Nyt se kylmyys sit tuli. Aamulla kun herää ni on heti julmetun kylmä kun pistää nokkansa ulos. Mut sit toisaalta päivän aikana lämpenee tosi kivasti.

Olen sitten keksinyt sen (toistaiseksi) ainoan huonon puolen tästä asunnosta. Tää on ihan pirun kylmä. Nukun tällä hetkellä 3 takin alla, joka tuo mukavaa lämpimyyttä. En tiiä minkälaiseen avaruuspukuun mun pitää sit talvella pukeutua et tarkenen. Kylmyyden takia lähdin sitten tänään kaupungille ostaa vähän lämpimämmän takin ja kaulaliinan. Ja pörrösukat joilla voin sipsutella kotona (tai miksi ulkonakin..)

Mulla oli aamulla klo.9.00 päivän ainut luento, ja aihe on kyl tosi mielenkiintonen vaikka puhuttiinkin teorioista! Mutta mulla on tunne et tää on ihan mun kurssi :)

Ja sain vihdoin oikeanlaisen lampun siihen mun valaisimeen, joten let there be light!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kommentoit!