torstai 11. maaliskuuta 2010

Ohjelmaa joka suuntaan

Heippa!

Miten tuntuukin että aina ennen kun loma on alkamassa (vaikka on siihen vielä 1,5 vko aikaa) niin yhtäkkiä tulee ihan kauheesti kaikkea ohjelmaa kalenteriin..
Tälläkin viikolla on kaikkina iltoina ollut jotain tekemistä. Eilen olin kuuntelemassa UNYSA:n järjestämää väittelyä aiheesta " Do we still need the UN?". Paikalla oli kaksi proffaa meidän laitokselta. Porukkaa oli paljon paikalla ja oli kyllä ihan mielenkiintoinen "väittely", mutta paljon samaa asiaa toistettiin jonka jo tiesin. Itse olisin myös toivonnut enemmän väittelymäistä henkeä ilmaan - nyt molemmat proffat totesivat että kyllä UN on vielä tarpeellinen.

Tänään olen ollut kanssa aktiivisella tuulella, aamu ysiltä heti luennolla, suoraan salille sieltä. Sitten kävinkin tilamaassa Hubissa YK-society hupparin ja ostamaan tanssinäytökseen liput. Iltapäivällä mulla oli taas Nordic Politics tutoriaali, jossa valotin vähän Tony Halmeen kansanedustaja uraa :)
Illalla olikin taas yksi toinen MUN-kokous enemmän käytännön asioista.

Huomen aamulla olen menossa taas klo.7.30 Studio Cyclingiin, ja kympin jälkeen lähdenkin sitten bussilla kohti Glasgowta.
Joten hyvää viikonloppua!

1 kommentti:

Kiva kun kommentoit!