tiistai 9. maaliskuuta 2010

"Pääkaupunkiseudun lumet eivät ehkä ehdi sulaa koko kesänä" Siis anteeksi,mitä??

Sain pienen hepulin kun näin ton otsikon Hesarin nettisivuilla! Onneksi en asu pääkaupunkiseudulla, ja ilmeisestihän toi koskee vaan noita lumenjättöpaikkoja, mutta silti! Mä en muuten tule takaisin sinne jos siellä on vielä lunta kesäkuussa!

Mitäs tänään on sitten tapahtunut..hmm,eipä erikoisempaa. Sain todella yhden esseen palautettua, et eipä tartte sitä murehtia!

Kävin tänään sit tapaamassa mun gradun ohjaajaa, joka oli kyl sit sitä mieltä et ei ole varma et onko oikea tyyppi ohjaamaan mun gradua ja en kyl saanut mitään muuta tapaamisesta irti kuin sen faktan että mun täytyy miettiä se tarkka aihe. Siis rajata se aihe. Noh sen tiesinkin jo. Mut nyt ei vaan kapasiteetti riittäis johonkin disseä varten tutkimiseen. Kun se on kuitenkin vasta joko kesän tai ensi syksyn murhe. Mut ei auta. Nyt sit vaan aihetta rajaamaan.

Täällä on ollut mielettömän makee keli koko päivän, joten lähdin juoksulenkille iltapäivällä. Juoksin aina rantaan saakka, rantaa pitkin toiseen päähän ja takasin kotiin. Siitä tuli semmonen kiva tunnin lenkki. Ja joko mun kunto on oikeesti parantunut tai sit olen oppinut juoksemaan tarpeeksi tasaisesti koska pystyin juoksemaan koko ajan ja kertaakaan ei kyljestä pistänyt. Oli niin makeeta juosta rantaa pitkin, aaltojen pauhatessa, auringon paistaessa ja hyvän musan soidessa korvilla!
Ja niin, varasin sitten taas paikan perjantaina  7.30 spinning tunnille :) Hullu kun hullu :)

Illalla alkoi taas noi viikoittaiset Model UN tapaamiset ja nyt meille esiteltiin tällänen uusi juttu, kun Crisis Committee. Eli ollaan joku maa, mut saadaan aina viikottain joku uusi kriisi handlattavaksi. Me ollaan Anskun kanssa Argentiina :) Eli mulle tulee taas opeteltavaa :)

Nyt meen keittämään iltateen ja jatkan netissä pyörimistä :)

1 kommentti:

  1. hei sorry mut nyt pomppas - mitä piiiip toi iltatee tarkoitti???????????????????????? joukseminen ja spinnin vielä meni jotenkin - mut nyt ei ruuvi ole löysällä vaan se on ihan kokonaan tippinut - voi suo raukkaa ;(

    VastaaPoista

Kiva kun kommentoit!