lauantai 20. marraskuuta 2010

When I was a kid...

Annika lähetti minulle haasteena seuraavanlaisen kyselyn..


1. Mitä vastasit pienenä kysymykseen "Mikä sinusta tulee isona"?
            

Varmasti kampaaja. Olin AINA tekemässä jotain lettejä/ponnareita/virityksiä kavereiden hiuksiin. Unelmoin että avaan oman kampaamon ja saan tehdä kaikki kivoja kampauksia ihmisille. Myöhemmin unelmoin eläinlääkärin ammatista mutta se ajatus kuopattiin pian kun huomasin että olen toivoton biologiossa, fysiikassa, kemiassa ja matematiikassa :)




2. Mitkä olivat sarjakuvien/piirrettyjen lemppareitasi? 



Disneyn piirrettyt olivat hitti. Rakastin Leijonakuningasta. Pidin myös Alfred J.Kvaakista ja Tao Taosta sekä Halinalleista. Sarjakuvista pidin Aku Ankasta aina (vaikka sille aina kävi huonosti!) ja myös Asterix & Obelixista ( jonka kautta muuten isi opetti minulle kysynnän ja tarjonnan lain, sarjakuvat voivat siis myös olla hyödyllisiä ;))


3. Lempileikkejäsi? 

Barbit ehdottomasti. Kaikenlaiset ulkoleikit oli myös aina kivoja, perinteinen piilo ja polttopallo. 




4. Mistä urheilusta pidit/harrastit?           

Harrastin pienenä vaikka mitä: balettia, tanssia, uintia...Olin kuitenkin intohimoinen hiihtäjä ja hiihto kuuluikin pitkään elämääni. Kävin jopa kisoissakin. Myöhemmin mukaan tulikin ratsastus joka kuuluu vieläkin elämääni. 


5. Ensimmäinen musiikki-idolisi ?            


Ehdottomasti Spice Girls. Olin fanaatikko, keräilin kaikkea mahdollista tarroista kortteihin tähän tyttöbändiin liittyen :)







6. Parhaat synttärisi ja miksi?
            

En kyllä keksi mitään ehdottomasti parhaita synttäreitä lapsuudesta..olin aina vaan onnellinen kun kaverit tuli paikalle ja sain lahjoja :)

7. Paras joululahjasi/ muu lahja, jonka olet saanut?      


Parhaat lahjat on niitä joissa on suuri ajatus takana - ja niitä olenkin saanut ihanan monta :) Iskältä läksiäislahjaksi saadulla nallella on erityinen stoori takana ja sitä kanniskelen aina mukana.


8. Mitä olisit halunnut elämässäsi tehdä, jota et vielä ole tehnyt?        

Hmm..ottaen huomioon että olen todennut 15 vuotiaana että mun elämä on ohi kun valmistun ja täytän 25 vuotta - ei mulla tainnut olla kovin suuria suunnitelmia mun elämän varalle ;)
Halusin myös prinsessaksi mutta koska Suomi taitaa itsepäisesti pysyä tasavaltana ja nyt toi Williamkin pamautti ja meni kihloihin, taitaa mun chänssit olla mennyt..


In all seriousness, mä olen varma että haaveilin vaihdosta ja ulkomaille muutosta. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kommentoit!