keskiviikko 19. tammikuuta 2011

Can I please get my life back?

Minun päiväohjelma viimesille päiville ja tulevalle viikolle ja viel tulevalla kolmelle viikolle koostuu pitkälti kolmesta asiasta:

1. Opiskele tenttiin
2. Kirjoita lopputyötä
3. Kirjoita lopputyötä ahkerammin

Voisi siis sanoa elämän olevan aika tylsää. However, olen ollut mielettömän onnellinen pienistä asioista sen jälkeen kun olen palannut takaisin tänne..Kuten:

- lounaista ihanan kaveriporukan kanssa
- kahvitauoista Hubissa, opiskelijaelämän keskuksessa ( ihan kuin ensimmäisenä vuonna konsanaan)
- siitä että opiskelen kyllä niin oikeaa alaa, ja
- aurinkoisesta säästä!

Olen myöskin (yllättävän) innostuneena vielä lukemassa perjantain tenttiin aiheesta War & Peace in International Relations. Olen kerrannut aiheina mm. peacekeeping, R2P, Local Peacebuilding, Kosovo, Iraq and Darfur. Ja kun luen artikkeleita tulee semmoinen tunne, että "vitsi vieköön, kyllä minä sitten tykkään tästä". Välillä vaan iskee paniikki, viimeinen vuosi ja hyvät arvosanat pitäisi saada etc. Mutta eiköhän tämä tästä.

Toisinsanoen tänne ei kuulu mitään uutta tai jännittävää, elämä normalisoituu todella silloin 11.2 jälkeen jolloin lopputyö on palautettu ja poissa mielestä (hopefully).

Tällä hetkellä myös huoneeni on kuin pommi-iskun jäljiltä, iso kasa pyykkiä pestävänä ja muutenkin elämääni ei tunnu mahtuvan mitään muuta kuin tentti/disse. Lauantaina aion mennä ostamaankin salikortin ja hoitaa taas arkiaskareet kuntoon jotta voi täysillä keskittyä taas disseen (toisaalta, eipä minua tähänkään mennessä tuo huoneen sotkuisuus ole haitannut).

Ylihuomenna elämä voittaa (hetkeksi)!

1 kommentti:

  1. Eksyin tänne.. oliko sulla vikana Abe-vuonna todella kurssi nimeltä war & peace? :)

    VastaaPoista

Kiva kun kommentoit!