tiistai 3. marraskuuta 2009

Aktiivi Tiistai

Hejsan!

Olen nyt päättänyt nimetä tiistait "aktiivi tiistaiksi". Olen nyt nimittäin saanut jo kahtena peräkkäisenä tiistaina ihan hirveästi aikaan!

Tänään kävin salilla taas heti aamusta. Sinne on ihana mennä aamusin kun siellä on vähemmän porukkaa. Yritän nyt todella ottaa tavoitteeksi et pääsisin viisi kertaa viikossa salille. Se olisi jo tosi hyvin.

Sit lähdinkin kodin kautta kaupungilla käymään. Piti lähetää Kelalle yksi kirje, kun ne pässit oli maksanut mulle jo syyskuulta tuet, vaikka piti maksaa vasta lokakuulta.

Sit mulla pässillä ei ole muistitikkua, joten oli pakko käydä ostaa yksi tikku sit vielä lisäksi - vaaleanpunainen tietysti ;)

Pyörähdin vielä kirjastolla palauttamassa edelliset kirjat ja lainaamassa uusia - mm. Nigellan keittokirjan :)

Sit iltapäivän vietinkin yliopiston tietokoneluokassa, tehden mun politiikan statistiikka tehtävää. Yhdessä vaiheessa meni jo melkeen hermot mutta sain kun sainkin tehtyä ne vaaditut taulukot valmiiksi. Nyt pitäisi sitten hoitaa se analysointi puoli..Ja huomenna pitäis käydä varmaan sen proffan luona varmistamassa et taulukot on ok..
Sain tänään myös mun IR-proffalta mailia, että mun essee aihe on nyt oikeen "intresting", mikä on tosi jees, koska munkin mielestä se on mielenkiintoinen. Vertailen siis YK:n rauhanturvaoperaatioiden ja EU:n siviilikriisinhallinnan operaatioiden toimintaa Afrikassa.

Illalla oli ensimmäinen Model United Nations societyn meetinki. Periaattees varmaan kuten selitin aikasemmin, sen tarkotuksena on simuloida YK:n General Assembly meetinkejä, ja jokaiselle annetaan maa, jota sitten edustaa. Tapaamisia järjestetään nyt viikottain ja olen ihan innoissani! Tänään jaettiin maat ja kerrotiin aihe, ja aina 2 henkilöä otti yhden maan. Mä olen nyt sit yhden virolaisen tytön pari, joka vaikuttaa tosi kivalta!
Ja aihe jonka parissa tullaan työskentelemään on "the Importance of Migration on Development", should be intresting!
Ja arvatkaa mikä maa me yritettiin saada ja saatiinkin? KANADA!
Olen tosi innoissani tästä ja olen varma että tulee olemaan tosi kivaa olla osallisena!

Nyt tulinkin juuri äsken kotiin ja ajattelin ottaa ihan rennosti loppuillan!

Adios!

2 kommenttia:

  1. Oho! Viisi kertaa viikossa on aika paljon :D Varo, ettet sit väsy siihen :D

    Olisimpa mäkin noin aktiivinen. Mä vaan angstaan!

    VastaaPoista
  2. wau, kuulostaa hienolta.
    Paree ois sitten sailyttaa toi sun sali-intoilu siihen asti kun ma tulen Abeen ja tartuttaa se muhunkin! :D
    Vitsit mulla pisti silmaan toi sana "Kanada" ja mietin, etta se on vaarin kirjotettu! :S hahaha.
    Loistavalta kuulostaa toi MUN, ootko kenties Karoliinan kans pari? vai joku uus tyyppi?
    xxx

    VastaaPoista

Kiva kun kommentoit!