tiistai 17. marraskuuta 2009

Ei niin aktiivi tiistai..

Heips!

Tiistait ei olekaan enää ollut "aktiivi tiistaita" sen jälkeen kun noi politiikan semmat alkoi..
Ja mun pitäis ihan oikeesti saada mun unirytmi paremmaks..nyt menen nukkumaan siinä yhden aikaa yöllä kun ei vaan väsytä, ja sit esim. tänä aamuna mun oli niin vaikea saada itseni kiskotuks ylös sängystä klo.10 poliitikan semmaan. Tänään yritän päästä aikasemmin nukkumaan..vaikka jo kahdeltatoista :)

Me pelattiin sit korttia tänään siel politiikan seminaaris :) Tai no oikeesti se korttipeli vaan havannoillisti meillä rational choice theorya..

Semman jälkeen tulin kotiin ja mun piti tehdä kaikkea hyödyllistä, mut päädyinkin katsomaan varmaan 10 jaksoa How I met your motheria - joka on muuten paras sarja ikinä!
Iltapäivästä kävin sit viel salilla, ja kuudelta suuntasinkin tassuni takas yliopistolle..

MUN-tapaamiseen. Tänään oli teemana Alliances, eli piti luoda alliansseja (?) muiden delegaattien kanssa. Canada lyöttäyty yhteen Ruotsin ja Saksan kanssa. Sitten piti alkaa kirjoittamaan draft versiota sellaisesta working paperista. Makes sense :) Oli kyl taas tosi kivaa ja pari tuntia kuluu ihan siivillä! Tänäänkin jotenkin en olis millään jaksanut eka mennä sinne, mut onneks raahauduin koska oli tosi kivaa!

Nyt teen jotain rentouttavaa ja sit toivon mukaan uni tulee pian!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kommentoit!