maanantai 9. marraskuuta 2009

Inhottava paha maanatai!

Heipsan!

Joo, maanatait (nyt sit vasta muistin et viikonpäivät kirjotetaan pienellä..) ei ole ollenkaan mun juttu. Kaikki on ärsyttänyt tänään. Siis vaan ottanut päähän. Kaikki on tyhmää. Kaikki on vaan niin raivostuttavaa. Lähtien typerästä tyypistä, joka istu mun vieressä tietokoneluokassa ja mumisi mulle koko ajan. Teki mieli vaan sanoa sille et pidä nyt se tu*** kiinni! Mut en tietenkään tehnyt niin. Mutta teki mieli.

Aamu alko sillä, että tajusin että yön aikana on ollut pakkasta. Oli ihan pirun kylmä.
Päivän paras osuus oli varmaan Politics and IR-societyn järjestämä tilaisuus, jossa oli puhujana Martin Bell.

Martin Bell, (born 31 August 1938) is a British UNICEF (UNICEF UK) Ambassador, a former broadcast war reporter and former independent politician.

Hän on ollut 18 eri war zonella, joten kokemusta löytyy. Tilaisuus oli todella mielenkiintoinen ja hän oli mukavanoloinen kaveri. Ja periaattessahan heppu on tehnyt mun unelmatyötä, oon aina unelmoinut et voisin olla ulkomaankirjeenvaihtaja. Valitettavasti mulla ei ole journalistin uraan vaadittavia taitoja :D

Iltapäivällä linnouttauduin sinne tietokoneluokkaan ja väsäsin sitä mun statistiikan tehtävää, joka pitää palauttaa huomenna. Periaatteessa se on valmis, mutta en ole vieläkään tyytyväinen siihen. Joten sekin on ärsyttävänyt tänään. Kaikki nyt on vaan ärsyttävää.

Seuraavan kerran mun ärsytys vähän lakkas, kun rupesin kokkailemaan ja kuunteli Il Divoa siinä ohessa :) Kokkaus on rentouttavaa!

Seuraavaksi ajattelin lähteä purkaamaan ärsytystäni (joka on huomenna jo ohi, I know it!) salille. Yleensä juokseminen auttaa purkamaan kaikki agressiot, joten toivon että se tekee niin nytkin.

Palataan huomenna iloisemmin mielin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kommentoit!