torstai 26. marraskuuta 2009

en keksi mitään otsikkoa..

Heippa!

Otsikon keksiminen ei tänään oikeen rullannut..Nukuin aamulla klo.11 saakka! Mun pitää oikeesti muuttaa mun unirytmiä! Sit luennolle, Hubiin miettii ryhmäläisten kanssa meidän esitelmää ja sit kodin kautta salille. Olen salil nykyään niin usein et olen saanut sieltä sali kaiffareita :)

Nyt pitäis yrittää miettiä mun politiikan esseetä..blaah.

Huomen aamul mulla on tapaaminen pankissa ja sit lähdenkin iltapäivästä Glasgowhon viikonlopuks. Suunnitelmiin kuuluu mm. mennä luistelee George Squaren ice rinkiin, ja mennä katsoo mun elämän ensimmäinen rugby matsi! Jee :)

Hyvää viikonloppua kaikille!!

P.S. Tää on pieni vihje mummille ja ukille.. Ens maanataina on 1.12 ja mulla ei ole vielä joulukalenteria. Ja te olette joka vuosi ostaneet mulle partiolaisten joulukalenterin, ja vaikka olen jo 22 vuotta, niin silti tykkäisin availla joulukalenteria. Osoitteen saatte äidiltä, ja en pane pahitteeksi vaikka kalenteri saapuisi vähän myöhässä :) Kiitos kaunis!

1 kommentti:

  1. Apua.. luistelemaan.. En voi uskoa!!! :D on jo ikava viileeta ilmaa..
    Enka voi uskoa, etta meet kattomaan Argentina-Scotland rugbya.. hahah.
    Hauskaa vkonloppua ja terkkui Alanille!

    VastaaPoista

Kiva kun kommentoit!