sunnuntai 21. helmikuuta 2010

Nyt lähti järki sitten lopullisesti

Heipparallaa!

Aamulla kotiuduin Glasgowsta, jonne lähdin siis torstaina. Oli oikeen kiva viikonloppu. Siellä oli meneillään Glasgow Film Festival, joten käytiin lauantaina kattomassa "Only Angels can fly" niminen leffa, joka on tehty vuonna 1939. Pääosassa oli Cary Grant ja Judy Joku (ei kummiskaan Garland) ja oli kyllä tosi ihana leffa ja sopivasti huumorilla maustettu!
Muutenkin täytyy sanoa, että olen kyllä tuosta Glasgowsta toden teolla alkanut tykkäämään, ihana iso ja eloisa kaupunki!

Lähdin Glasusta tänä aamuna ja tulin Abeen takaisin puolenpäivän maissa, jolloin tapasin kaverin brunssin merkeissä. Käytiin myös vähän shoppailemassa ja mä olen nyt ihan varautunut kesän tuloon! Ostin parit shortsit ja yhdet bikinit :) Primarkista tottakai :) Eihän mun opiskelijavarat muuhun riitä, mutta nyt olen siis täysin valmis kesän tuloon. Sinänsä ihan hyvä, koska kyllähän se on kohta tulossa vaikka täällä on lunta maassa :)

Iltapäivällä kävin salilla hikoilemassa ja sen jälkeen olenkin googletellut juoksukilpailuja :)

Otsikko viittaakin siihen että olen illalla lähdössä YÖKYLÄÄN. Olen viimeksi ollut yökylässä ehkä 10-vuotiaana. Eikä se järjen irtoaminen johdu siitä, mutta ollaan menossa  kaverin kanssa yökylään koska ollaan heräämässä huomen aamulla juuri ennen klo. 05.00 ja katotaan Suomi-Ruotsi peli (siis jos ja kun herätään). Eikä siinäkään viel mitään mutta pelin jälkeen lähdetään klo.7.30 alkavalle Studio Cycling-tunnille. Olen virallisesti seonnut. 

Toivotaan  että Suomi voittaa!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kommentoit!