maanantai 1. helmikuuta 2010

Helmikuu!!

Heippa!!

Tammikuu on ihana tääl, koska puolet kuukaudesta vietin Suomessa ja loppu meni sit tentteihin lukiessa, eli tammikuu meni kivan nopeasti ohi ja nyt onkin jo helmikuu!! Ihanaa - kevät on tulossa!

Ansku tuli siis todella eilen takasin ja oli ihana nähdä taas!! Aamu menikin vähän huonetta siivotessa ja sit lähdettiin Anskun kanssa puolenpäivän aikaan yliopistolle. Mun piti hoitaa pari käytännön juttua, kuten course guiden hakemiset ja tutoriaaleilla ilmoittautumiset. Oli niin outoa nähdä niin paljon porukkaa taas kampuksella, kun tenttiaikaan siel oli tietysti aina tosi hiljasta. Ei mulla mitään luentoja ollut vielä tänään, ne alkaa huomenna kun mä lähden Brysseliin :)

Käytiin myös kaupungilla pyörähtämässä ja illalla menin vielä salille vaik ei kyllä yhtään huvittanut.
Nyt kello on 23.10 ja olen ihan sika väsynyt, en ole vieläkään pakannut laukkuja, saatika sitten käynyt suihkussa ja bussi lähtee aamulla klo.10.35 ja sit mulla on vielä ysin aamuluento. Ei toi pakkaaminen nyt yhtään inspaa..Blaah..

Anyway, kuulette musta sitten ehkä seuraavan kerran perjantaina, joten kuulemisiin!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kommentoit!