torstai 2. lokakuuta 2008

Se on kyllä jännä juttu...

meinaan se,että vaikka asun 2 min mun luentosaleista, onnistun silti lähtemään myöhässä kotoata, kipittämään kauheeta vauhtia sen 2 min kävelymatkan ja juuri ja juuri ehdin paikalle ennen luennon alkua. Hengästyneenä. Ja kaikki hyvät paikat ovat menneet.

Ja kuka kumma on keksinyt sen torkkunappulan kännykän herätyskellossa? Tänäänkin herätyskello soi 7.20 kun luento alkoi 8.30. No heräsin sitten viimein juuri kahdeksalta ja tuli hirmu kiire. Enkä tietenkään ehtinyt syödä aamupalaa, joka johti siihen että vatsani murisi ja marisi samassa tahdissa kun espanjan verbit. Voihan kökkö.

Toinen mielenkiintoinen juttu on,että olen ilmeisesti liittynyt aika moneen yliopiston klubiin,siellä kahden viikon takaisessa klubi-illassa. Nyt nimittäin saan maileja koko ajan jos jonkinmoisesta klubista,joihin en edes muista liittyneeni.

Miksi mun pitää olla niin kriittinen tai valikoiva? Mulla on huomenna se presentaatio tän viikon politiikan aiheista. Ollaan käsitelty siis federalismia ja demokratiaa. Eli periaatteessa voisin ottaa minkä tahansa uutisen joka käsittelee demokratiaa, tai sen puutetta. Mutta ei.Kun mikään ei kelpaa. Kökkö. Noh, onneksi en stressaa noista presentaatioista. On mulla pari artikkelia joita voin käyttää jos mitään muuta ei tule eteen.

Mut hei, ostin vihdoin ja viimein sen lentolipun Losiin. Wuhuu! Hiukanko odotan matkaa! Nyt pitäis vaan ostaa paluulippu. Tai ehkä ei. Ehkä vaan jään jonnekin matkan varrella. Siemailemaan drinksuja. Ottamaan aurinkoa. Harjoittelemaan espanjaa.Aika hyvä idea muuten.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kommentoit!