maanantai 17. marraskuuta 2008

Busy bee

Maanatait on aina pahimpia mun viikossa. Ne on karmaisevia.Hirveitä.Kammottavia.Aivan liian kiireellisiä.

Aamulla herätyskello herätti taas uuteen viikkoon klo.7.45 että pääsen sniikkaamaan suihkuun ennen mun italialaisia kämppiksiä,jotka viettävät aivan liikaa aikaa siellä typerässä suihkussa. Ja kerrankin onnistuin! Pääsin suihkuun heti!

Mulla oli siis eka politiikan teorian luento, sit menin heti sen jälkeen mun espanja maikan toimistoon kirjottaa ainetta jonka missasin kun olin lomalla. Se oli aika karmaisevaa kirjottaa sitä yksin siel sen toimistossa kun se tuijotti mua :) Mut se on kyllä ihan huippu tyyppi. Yritän päästä sen espanjan tunneille ensi lukukaudellakin.

Noh, sit siitä suoraan toiselle politiikan tunnille, 2 h tauko välissä, sit taas politiikan luennolle, nyt taas 3 h tauko välissä ja iltaluento Latinalaisen Amerikan politiikasta. Mä en tykkää maanataista. Ja tänään olis ollut noiden meidän vaihtareiden jalkapallo pelikin enkä pääse sitä katsomaan. Kökkö.
That's life :)

Huomenna onkin sit paljon helpompi päivä!

1 kommentti:

  1. Sulla on kyllä toi kynä hallussa odotan aina aamulla innolla mitä kirjoitat . Saat kaiken kuulostamaan niin jännittävältä ja erilaiselta.
    Äiti

    VastaaPoista

Kiva kun kommentoit!