keskiviikko 28. lokakuuta 2009

+ 15 C

Hei taas!!

Tänä aamuna heräsin aurinkoon! En voi koskaa lakata ihmettelemättä tätä säätä..nimittäin eilen tuli vettä vaakasuoraan, tänään paistoi aurinko ja lämpömittari kohosi päivällä niin korkeisiin lukemiin että kuljin ilman takkia kaupungilla!

Aamulla oli ysin luento IR:stä. Meillä on edelleen se sama pönttö luennoitsija joka lukee suoraan paperista. Mua ärsyttää kun aihe olis oikeesti mielenkiintonen mut se ei tuo siihen mitään ekstraa..blaah.

Sitten olikin aika lähteä työhaastatteluun. Se meni oikeen hyvin ja haastattelija oli mukava. Periaattessa saan varmaan paikan jos Skotlannin oma rikostarkastus menee läpi, mitä en tietenkään epäile :) Mutta siinä menee vähän aikaa ennen kun ne saa sen tehtyä, joten nyt vain odotellaan.
Työhaastattelusta jatkoin kauppoihin, piti hankkia muutama juttu mun Halloween-asua varten, odotan lauantaita jo ihan innoissani!

Tulin hetki sitten kotiin ja jostain syystä olen ihan poikki. Nukuttaa ihan hirmuisesti. Haluaisin vielä kuitenkin mennä salille. Tosin vasta seitsemän aikaa koska silloin alkaa kaikki parhaat tv-ohjelmat :D
Sit pitäis vielä tehdä kouluhommiakin. Pah. Sinänsä kerrankin on semmonen tilanne et olen hyvin aikataulussa - olen saanut tehtyä jo osan hommista jotka piti tehdä tälle viikolle. Joten mulla on huominen ja perjantai vielä aikaa työstää yhtä IR:n juttua maanataille. Joten nou hätä. Vielä.

Ehkäpä otan hetken ihan rennosti, ja toivon mukaan en nukahda. Ja sit voisi tehdä niitä koulujuttuja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kommentoit!