perjantai 9. lokakuuta 2009

Irony is a horrible thing..

Hahah, just eilen kehuin Anskulle kuinka tääl on ollut siedettävämpi keli kuin muistin - eilen paistoi jopa aurinko. Never should have done that. Aamulla mua tervehti tämmönen keli:




Ens kerralla pidän suuni kiinni.
Aamulla mun oli pakko lähteä kaupungille hoitaa pari asiaa, joten en voinut jäädä vaan peittojen alla. Kun tulin kotiin, muistin miksi sateenvarjo on turha kapistus ja miksi mä ehdottomasti tarvitsen kumpparit ensi tilassa. Sateenvarjo on turha, koska puolet ajasta se on väärin päin kun tulee niin paljon ja toiset puolet ajasta se on vaan huono 1 £ Primarkin sateenvarjo, joka ei suojele yhtään. Kumpparit tarvitsen koska mun rakkaatt mokkasaappat vuotaa ja luennolle lähtiessä mulla oli jo toinen pari kenkiä menossa.


Tässä on mun iltapäivän ajanviete:



Mun oli ihan pakko lainta toi kirja (vaikka se onkin ihan hömppää), koska se sijoittuu New Yorkiin, ja rakastan kaikkea mikä liittyy Big Appleen!

Valitettavasti en voi liian kauan viettää aikaa kirjan parissa, sängyllä löhöten, sillä A tulee nyt iltapäivällä tänne, joten mun täytyy mennä uudestaan tarpomaan tonne vesisateeseen sitä vastaan. Tosin aattelin tehdä pienen detourin Primarkin kautta ja ostaa ne kumisaappaat, inhoan märkiä varpaita! Ankean päivän piristykseksi ajattelin kuitenkin leipoa muffinseja tänään, jos se vaikka auttaisi :) Let's hope so.


Hyvää viikonloppua kaikille!

2 kommenttia:

  1. Hei Tyttö!!!!
    Nyt olet sanut aikaiseksi napakympin!!! Blogi on aivan loistavassa muodossa ihan kateeksi käy. Oikein onnistunut . ihan tuo valokuva kehys asemmalla joka muuttuu - tulimieleeb kesä ja kiva retki westerby Gårdiin ja ihana Tallinnan retki hyvien ystävien kanssa- hauskoja muistoj a- niitä ei ole koskaan liikaa. Äiti

    VastaaPoista
  2. Joskus saa lukea vaan hömppää :)

    VastaaPoista

Kiva kun kommentoit!