keskiviikko 21. lokakuuta 2009

Ällö päivä muuttui vähän paremmaksi!

Heissulivei!!

Tää ällö keli vaan jatkuu - tosin tänään on ollut ihan superällö keli! Mulla oli aamulla klo.9 luento ja vitsi kun kurkistin verhojen taakse..noh, melkein painuin takaisin vällyjen alla. Vettä tulee vaakasuoraan, tuulee ihan mielettömästi, argh. Aamulla kiitin Luojaa siitä,että olin ostanut ne kumisaappaat - ne tulivat tarpeeseen! Talsin siis ysin IR aamuluennolle, jossa meillä on tällä hetkellä menossa kansainväliset organisaatiot, kuten esim YK. Luentosarja joka olis tosi mielenkiintonen jos Proffa olisi hyvä. Mutta kun se ei ole. Tyyppi on ilmeisesti Stirlingin yliopistosta tääl vierailemassa, ja periaatteessa lukee suoraan paperista asiat. Siitä samasta paperista joka näkyy meille Power Pointtina. Joten periaatteessa luennolla meno on ihan turhaa kun tyyppi vaan lukee ääneen samat asiat jotka siin PP-esityksessä näkyy - ärsyttävää.

Koska keli oli maailman huonoin, en lähtenytkään kaupungille kuten mun piti vaan jäin kotiin kököttämään. Ja vahingossa nukuin pienet päiväunet, uups :) Noh, nyt iltapäivän olen kuitenkin käyttänyt hyödyksi.
Meillä on ensi viikon IR-tutoriaalissa simulaatio-peli. Leikitään että ollaan YK:ssä, ja käynnissä on General Assemblyn kokous aiheesta Palestiinan ja Israelin välinen ihmisoikeustilanne. Meidän ryhmä on Palestiinan-hallitus. Joten olen hankkinut taustatietoa aiheeseen, koska täytyy myöntää,etten tiennyt siitä ennestään paljon.

Olin myös päivällä saanut jonkun puhelun oudosta numerosta, jota en ollut kuullut koska kännykkä oli jäänyt äänettömälle luennon jälkeen. Joten soitin takaisin numeroon. Ja hyvä että soitin! Se oli yhdestä niistä lastenvahtityöpaikoista, joihin hain ja olen nyt menossa haastatteluun ensi keskiviikkona! Pitäkää peukut pystyssä!

Illan ohjelmaan kuuluu Aerobic-tunti tossa 17.30, jonka jälkeen pitäis tehdä vielä jotain järkevää, vaikka olen varma että tulen olemaan ihan kuollut :) Toivotaan parasta!

Oih, katoin muuten eilen leffan Body of Lies, jossa on pääosassa Leonardo DiCaprio. Ihan mielettömän hyvä leffa, suosittelen katsomaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kommentoit!