maanantai 26. lokakuuta 2009

Hyvä sää, parempi mieli!

Heips!!

Taas on kotiuduttu viikonloppureissulta Glasgowhon. Oli todella mukavaa, perjantaina mentiin yksiin synttäribileisiin, jossa tapasin paljon mukavia ihmisiä! Lauantaina yks entinen vaihtarikaveri Kanadan ajoilta saapui Glasgowhon kaverinsa kanssa ja kierreltiin kaupunki vähän ympäriinsä, vaikka yllättävää kyllä, myös Glasgowssa satoi. Olen melko varma että sade seurasi minua :D

Lauantai alkuilta pyhitettiin X-Factorille, johon olen jäänyt täysin koukkuun :) Myöhemmin illalla lähdimme tutustumaan Glasgown yöelämään.

Sunnuntai aamu pyhitettiin taas creppi-brunssille, josta on tullut jo tapa (jota rakastan!). Oli oikeen mukava viikonloppu, tosin yöunet jäivät sen verran vähänpuoleiseksi että nyt hieman väsyttää.

Maanatai alkoi hyvin...täällä paistoi AURINKO! Tiiättekö se iso keltainen pallo taivaalla, jota en ollut nähnyt viikkoon!! Kumma miten keli vaikuttaa mielialaan, mutta päivä alkoi heti positiivisesti!

Päivä jatkui vikalla computer labilla, sit kävin Hubissa aamupalalla - cafe mocca and chocolate muffin (ihanan terveellistä..)

Päivä jatkui IR-tutoriaalilla, jossa meillä oli simulaatiopeli. Oltiin siis YK:n General Assemblyssä ja keskusteltiin Israelin ja Palestiinan ihmisoikeustilanteesta. Ja vitsit kun luin aineistoa tutoriaalia varten, niin tuli semmonen fiilis et tää on niin mun aine mitä opiskelen. Politiikka ja kansainväliset suhteet on vaan niin mun juttu. Vaikka välillä kyllästyttää tehdä kouluhommia, mut aina kummiski jaksan innostua ja kiinnostua. Tosin en ehkä politiikan teoriasta ja statistiikasta. Ne ei ehkä ole ihan mun juttu :D

Iltapäivällä kävin ruokaostoksilla, ja illalla mentiin vielä kaverin kanssa salille. Salillakin oli kivaa ja tuli vielä parempi olo! Ja sit kun sain vielä ruokaa nassuun ni olin niin tyytyväinen itseeni :D

Tänään on ollut siis epätavallisen ihana päivä ja siitä kiitän aurinkoa :D

Elämä on vaan joskus niin ihanaa!


Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!!


P.S Yritän muistaa tän tekstin huomenna, jollon varmaan sataa taas vettä :)

1 kommentti:

  1. Heips,ihana kuva kun Urho nauraa!
    Hyvää alkanutta viikkoa
    Äiti

    VastaaPoista

Kiva kun kommentoit!