torstai 22. lokakuuta 2009

Tää ei oo enää kivaa hei!

Okei, mä teen lakon kohta - tää keli vaan pahenee! Mä pidän nyt kumppareita kolmatta päivää peräkkäin. Kaikki on märkää. Mikään ei ole kivaa. Istut märkänä luennolla. Sade tulee vaakasuoraan sun lärviin, joten meikkiäkin on ihan turha käyttää. Mä teen protestin..Nyyh..

Raahauduin siis yhdeksi politiikan luennolle - statistiikkaa, jeij! Täytyy kyllä myöntää että olin kuitenkin aika aktiivinen ennen luentoa ja luennon jälkeen, oli pakko hoitaa asioita joten saman tien kun oli sateessa niin pieni lisäkastuminen ei enää haitannut (oikeesti kyl haittas,mut ei ollut vaihtoehtoa). Kävin liittymässä ennen luentoa Politics and IR societyyn sekä Model United Nations societyyn, josta sain myös hienon YK-kassin!

Luennon jälkeen kävin vihdoin hakemassa läsnäolotodistuksen toimistosta ja palasin takasin kotiin litimärkänä, nice. Nyt kuitenkin koneessa pyörii koneellinen pyykkiä, sitten pitäisi huone siivota, jonka jälkeen ajattelin vielä lähteä uhmaamaan säätä ja suunnata salille. Ja illalla pitäisi vielä tehdä pari kouluhommaa pois alta, ennen kun suuntaan huomenna Glasgowhon.

Eli periaatteessa olen ollut aika aktiivinen tänään!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kommentoit!