perjantai 1. lokakuuta 2010

Rankka opiskelijaelämä

Heräsin tänään kymmeneltä..

En kiireeseen, enkä hirveään hoppuun, nautiskelin hetken ihanasta lämmöstä (olen kehittynyt kiihkeän rakkaussuhteen mun ihanaan lämmittimeen)..

Aamulla käytin 2 tuntia siihen että luin eri blogeja, uutiset ja päivän tapahtumant Facebookista...

Perjantai hemmotteluun kuului banana-nutella creppi jonka kävin hakemassa viereisestä kulmakahvilasta, nam..

Yhdeltä menin kuuntelemaan Career's talkia yhden kaverin luennolla, ei siksi että on pakko vaan muuten vaan..

Päivän ainoa oikea ohjelma koostuu UNYSA komitea kokouksesta ja illalla viikonloppuvierailijan hausta bussiasemalta..

Jokainen päivä tällä viikolla on noudattanut tätä ohjelmaa enemmän tai vähemmän..

On tämä opiskelijaelämä aika rankkaa..

Okei, in reality, tämä ensimmäinen viikko on oikeasti ollut todella leppoisaa. Minun puolustukseni sanottakoon että olen oikeasti hakemassa osa-aikatöitä. Mutta..ongelma on, että yliopiston printterit eivät suostu yhteistyöhön minun kanssa ja en ole pystynyt printtamaan cv:tä. Ja rupean heti ensi viikolla miettimään mun disseä, eli lopputyötä (toivon mukaan ainakin..). Ja ensi viikolla on semmoinen Mini-recruitment fayre, niin ehkä sieltä löytyisi töitä..
Mutta ihan oikeasti, onhan tämä aika rentoa :)

Täällä taas vaihteeksi sataa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kommentoit!