maanantai 21. syyskuuta 2009

Aberdeen

Heippa!!
Istun tällä hetkellä Heathrowlla, 1 Terminaalissa. Yritin saada koneen yhdistettyä johonkin langattomaan nettiin, mutta en tietenkään onnistunut siinä. Joten nyt kirjoittelen tätä tekstiä ajankuluksi  Ajattelin myös et voisin mennä syömään, mut kaikki on semmosia itsepalvelukahviloita ni se on kauheen vaivalloista kaikkien käsimatkatavaroiden kanssa!
Anyways, sain kuin sainkin (melkein) kaikki kamat mukaan  Lopputuloksena on yksi iso laukku joka painaa 31,8 kg (tarkkaa hommaa), sit yks vetolaukku joka on varmaan lähemmäs 10 kg ja sit viel käsilaukku. Odotan kyllä innolla niitä aikoja kun voin pakata vaan vähän kamaa mukaan, esim. jonnekkin lomamatkalle! Mut jeps, hyvin sain siis hymyilemällä kaikki kamat mukaan ja sit tietty kans maksamalla  Lontooseen päin mentäessä meillä olikin hauska kapteeni: ” Terve vaan!! Täällä on siis kapteeni! Tän humpan nimi on seuraava..” Jep, ainakin omaperäinen!
Aberdeeniin mentäessä meidät sullottiinkin sitten semmoseen pienenpääkin pienempään sardiinipurkkiin, jossa oli ehkä 20 matkustajapaikkaa ja 3 paikkaa per rivi. Mua ahdistaa tollaset pienet koneet – olin ihan varma et ei selvittäis hengissä, mutta hyvinhän me päästiin Aberdeenin tutulle kentälle laskeutumaan!
Taas osotettiin kuinka maailma on pieni..Nimittäin,olin jo Helsingin päässä katsonut että koneeseen tulee todella tutun näkönen tyttö. No, tämä samainen tyttö tuli sitten myös Aberdeenin koneeseen ja siinä vaiheessa olin päätellyt että ollaan oltu samassa lukiossa. Ja näinhän asia oli, hän on nyt tulossa aloittamaan ensimmäistä vuottaan Aberdeeniin – maailma on niin pieni paikka!

Nyt tässäm vaiheessa olen jo kotona ja laukut on purettu. Yllättäen täälläkin mulla on vaikeuksia yhdistää konetta nettiin, tietokoneet eivät vaan halua toimia yhteistyössä mun kanssa! Anyways, huone on aivan yhtä ihana kuin ennekin ja ihanan paljon vaatekaappi tilaa. A tulee tänään tänne, joten lähden kohta sitä vastaan bussiasemalle.

Update: eli nyt eletään maanantaita ja A on täällä ja netinkin sain vihdoin toimii :) Kaikki hyvin siis! Nyt täytyy lähteä shoppailemaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kommentoit!