maanantai 15. helmikuuta 2010

I heart Sunday

Helouu!!

Tänään on ollut hurjan, huisin hyvä sunnuntai päivä. Miksikö?

1) Ensinnäkin mulla on maailman ihanimpia ystäviä!

 
Ihanat kukat selvisivät Glasgowsta saakka tänne mun luokse ja nyt voinkin ihastella niitä tuossa yöpyödälläni - rakastan kukkia (vaikka harmittavan usein tapankin ne aika nopeasti, näille kyllä syötin kasviravinnetta että toivon mukaan ne jaksavat sinnitellä!)

Ihanalta ystävältäni sain kortin sekä ison suklaarasian. Tarkkasilmäiset huomaavatkin että suurin osa rasian koloista on tyhjiä, sillä suklaat menivät jo parempiin suihin :) Uups. Onneksi jaoin kuitenkin rasian sisällön, joten en ollut ahmatti ihan yksikseni. Kiitos!!

2) Sain sähköpostia parin viikon päästä olevasta SCOTMUN 2010 tapahtumasta. Kyseessä on siis Edinburghissa järjestettävä Model United Nations- konferenssi. Mailin sisältö koski komitea ja maa allokaatioita ja mulle nakki napsahti Mosambiqueen (mua vaan huolestuttaa tällä hetkellä kun en edes osaa kirjoittaa maan nimea oikein :)). Pääsin Disarment and International Security Committeen, josta olen todella tyytyväinen! Komiten topic tänä vuonna on: On the Illegal Trade of Small Arms and light Weaponry. Eli edustan yksikseni Mosambiqueta, edellemainitussa komiteassa, kyseisestä aiheesta.

3)  Vaikka kyseessä on ollut melko laiska Sunnuntai-päivän vietto, kävin kuitenkin ahkeroimassa salilla!

4) Illalla Ansku tuli mun kanssa kokkailemaan ja katottiin Tv-kaistalta hyvä dokkari CIA:n salaisista vankiloista, joista mm. 3 sijaitsee Euroopassa (Liettua, Romania, Bulgaria)

5) Saatettiin myös hieman innostua varaamaan lentolippuja ja siitä johtuu ehkä tämä yleinen innostus :)
Varattiin ehkä 15 min sisään todella kolme lentoa :) Eli ihan pääsiäisloman alussa mennään moikkaamaan yhteistä kaveria Ranskaan, Lyoniin, kuudeksi päiväksi! Olen niin innoissani! Kyseessä on siis ihana kaveri ensimmäiseltä vuodelta Aberdeenistä ja ei olla nähty 2 vuoteen! Joten Lyon, here we come!

 
Lyonista lennämme Lontooseen 31.3 ja heti saman päivän illalla suuntaamme nokan kohti Suomea! Joten olen Suomessa 31.3 eteenpäin! Paluulippuja Skotlantiin ei vielä ostettu kun suunnitelmat paluun suhteen ovat vielä auki (siis kyllä tänne olen palaamassa, mutta kysymys kuuluu, että Kreikanko kautta?)
Näistä 3 lennosta maksoin pikkasen reilu 200 euroa, että mun mielestä aika kohtuullinen hinta :) Varsinkin kun nykyään edestakaiset lennon tänne maksaa reilusti yli 300 e.Sukkuloidaan siis ympäriinsä Easy Jetillä :)

6) Päivästä olisi tehnyt täydellisen se, jos olisin jaksanut vähän opiskella :) Mutta hei, ehtiihän sitä huomennakin kun mun viikonloppu vielä jatkuu :D

Näissä tunnelmissa unten maille!

Oikein ihanaa viikonalkua kaikille! 

 Small Arms and Light Weaponr
the Illegal Trade of Slrms and Light Weaponry On the Illegal Trade of Small Arms and Light Weaponrn the Illegal Trade of Small Arms and Light Weaponry

2 kommenttia:

  1. Liettua, Puola ja Romania/Bulgaria.. en vaan muista kumpi! :)

    VastaaPoista
  2. Hii, te ootte sit mun synttärinä Suomessa! Kutsun teidät sit juhliin :) MUNit on just kivoja, harmi vaan kun FinMUN on hullareiden kaa samaan aikaan. Ilmoittakaa sit kun tiedätte jos pääsette töihin (pidän niin peukkuja, kun haluan teidän kans Kreikkaan toisena ajankohtana!)

    VastaaPoista

Kiva kun kommentoit!