tiistai 16. maaliskuuta 2010

Crisis Committee

Heippa!

Täällä on kevät! Laitoin ekan kerran tänään ballerinat jalkaan, ilman sukkia tietysti (asiaan saattoi myös vaikuttaa se, ettei mulla ollut yhtään puhtaita sukkia joten ballerinat oli ainoa kenkävaihtoehto :))

Aamun spy-tutoriaalilla meidän luennoitsija kertoi mm. tavasta saada väärennetty Britti-passi. En taida sitä kuitenkaan täällä uskaltaa kertoa, jos se tieto vaikka joutuu väärin käsiin :) Olen kyllä niin ylpeä että jaksoin raahautua taas sinne aamun tunnille, välillä kun ne luennot tuntuu vaan niin turhilta, ettei huvittaisi edes mennä. Nyt mun pitäisi rupea miettimään sitä mun esseetä tälle kurssille, sen deadline kun on heti pääsiäisloman jälkeen (jonka alkamiseen on muuten enää 1 vko aikaa!)

Iltapäivällä menin salille polkemaan crosstraineria. Olin ihan fiiliksissä kun korviin tuli hyvää musaa ja mä vaan poljin hulluna :)

Illalla meillä oli tän termin ensimmäinen  kunnon MUN sessio. Nyt tällä termillä meillä on meneillään siis Crisis Committee, jossa session aluksi meille esitellään joku kriisi (yleensä voi olla aika liioiteltu) ja sitten sen pohjalta työskennellään. Tänään meille esiteltiin semmoinen kriisi, että Iranissa oli tapahtunut ydinpommin-räjähdys. Väittelystä tulikin hyvin mielenkiintoinen, vaikka meidän maa Argentiina ei olekaan asiassa hallitsevassa roolissa. Mutta hauskaa silti oli, ja paljon porukkaa oli ilmestynyt paikalla.

Illalla menin vielä värjäämään kaverin hiukset ja nyt olen melko poikki ja harkitsen vakavasti sänkyyn siirtymistä. Tosin samalla tiedän, että kuitenkin jään vielä hengailemaan koneelle joksikin aikaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kommentoit!