keskiviikko 28. huhtikuuta 2010

It's gonna be fine :)

Heips!

Tämän päivän olen viettänyt viikottaiselle Nordic Politicsin luennolla, joka on kyllä aina mielenkiintoista. Jaksan yleensä aina keskittyä koko 2 h ajan, mikä on mun mielestä jo aika hyvin :) Mut mikäs siinä kun on mielenkiintoinen aihe! Tänään puhuttiin Pohjoismaiden ulkopoliittisista linjauksista sotien aikana. 

Luennon jälkeen olikin viikottaisen elämäntapahippi-lounaan vuoro Chaplaincyssa kavereiden kesken, jonka jälkeen pitikin raahata persus kirjastolle hakemaan opuksia mun esseeseen. Tälläisen pinon sieltä hainkin kirjoja mukaan:



Kuten joku voikin arvata kirjoista, olen kirjoittamassa esseetä CIA:sta ja KGB:stä. Pitäisi olla ihan mielenkiintoista :) Iltapäivällä viimeistelin tota Nordic Politics kurssin esseetää, joka on due nyt seuraavana maanantaina. Huomaa että olin unohtanut siitä joitan ihan oleellisia juttuja, kun jotenkin kuvittelen että kaikki tietää ne jutut - mut eihän se niin mene :)

Lähettiin kaverin kanssa vielä illalla kävelylenkille, joka olikin ihan loistava idea, ottaen huomioon että olin melkeen koko päivän kököttänyt sisällä. Ja illaksi tuli vielä tosi kiva kelikin! Joten raahasin kameran mukaan ja ikuistin muutaman kuvan..






Nyt kyllä huomaa että raikas ulkoilma teki tehtävänsä ja rupesin väsyttämään ihan kauheasti. Mutta vielä pitäisi kirjoittaa tota IR-esseetä. Tai pikemminkin aloittaa sen teko. Ei kai tässä muu auta kun ruveta vaan tekemään..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kommentoit!