torstai 3. helmikuuta 2011

Laura loves Amazon

Tänään oli ensimmäinen luento Extreme Right in Western Europe - kurssille. Kurssiopasta lukiessani ajattelin että mitenköhän tämä menee, ehkä pitää mennä heti vaihtamaan ekan luennon jälkeen. Noh, ainakin tämän nimenomaisen ensimmäisen luennon perusteella olin väärässä. Kurssi vaikutta hurjan mielenkiintoiselta, käsitelläähän tässä juuri niitä ääripuolueita. Katsottiin British National Partyn (BNP) pari vaalikampanjavideoita ja olihan ne...erikoisia ja itseasiassa useampaan kertaan nauratti, olihan ne niin äärilaitaa. Eli eiköhän tämä kurssi lukujärjestyksessäni pysy.

Tänään tuli viimeiset kirjat jotka tilasin Amazonilta. Sieltä tilaaminen on tehty ihan liian helpoksi. Tuo kirjanivaska (eli siis 7 kirjaa yhteensä tilasin) kustansi minulle vaan £ 24 mikä on mielestäni varsin kohtuullinen hinta tuosta määrästä kirjoja. Osan siis tilasin käytettyinä.
Tämä kirjapino on siis minun palkinto minulle kun saan dissen palautettua ensi viikolla. Voin keskittyä kirjoihin joilla ei ole MITÄÄN tekemistä Suomen turvallisuuspolitiikan ja rauhanturvaamisen kanssa. Ihanaa, can't wait! Itseasiassa, ehkä tunnustan samaan hengenvetoon että vaikka disseä ei ole vielä palautettu, on ensimmäinen kirja jo aloitettu. Nimittäin David Nichollsin One Day.


Lopuksi vielä arkipäivän piritys tekstiviestin muodossa:

Minä: Voin ihan itse kokata sulle illallisen jos tulet tänne viikonloppuna (minun keittotaidoilla tämä on huomattava suoritus).
A: Wau, kuulostaa tosi hyvältä, mutta muista että rugby tulee 5 pm lauantaina (lue= ruoka mielellään valmis joko ennen matsia tai matsin aikana, koska rugby-matsi on pyhä)

I guess you can't take the rugby out of the Scotsman.

1 kommentti:

  1. Hahahah. :) Halvat kirjat sait. Haluan sitten lainata niitä!
    Toi sun tekstiviesti on melkein uhraus, tai siis huomaa, että siinä on efforttia mukana. ;)

    VastaaPoista

Kiva kun kommentoit!