perjantai 17. lokakuuta 2008

Viikonloppu!!

Jee,jee viikonloppu alkanut!

Tänään aamulla mulla piti olla normaalisti Comparative politics luento klo.9.30, mutta kappas vaan, se oli ilmeisesti peruttu ja kukaan ei ollut vaivautunut ilmottamaan sitä ryhmälle. Pahus, olisin voinut nukkua paljon pidempään! Hieman otti päähän!

Espanjan tunnilla oli taas hauskaa. Proffa on kyl niin mukavaa, et väkisinkin tunneil on hauskaa. Se kertoo aina hauskoja tarinoita.
Saatiin espanjan midtermitkin takas ja eka olin ihan pettynyt arvosanaan, kun luulin et se on huono. Mut onneks mulle myöhemmin selvis että se on ihan average tasoa, et olenkin sit ihan tyytyväinen. Espanjan kirjotelmasta sain tosi hyvän, siitä kirjotelmasta jossa kirjotin et Bradd Pitt on mun lempinäyttelijä :D

Ja päivä parantu ihan huimasti kun oli ton Political Theory tutoriaalin aika. Mä nimittäin tajusin juttuja siel tunnilla! Ja osallistuin keskusteluun (mielipiteiden viisaudesta ei tosin ole takuuta :D) Olin niin onnellinen :D Meillä on muutenkin tosi hyvä tutoriaali-ryhmä, niin siel voi hyvin avata suunsa ja sanoa jotain vähemmän viisasta ilman että kukaan mulkoilee :D

Nyt pitäis lähteä kaupungille Dollarimaniaan (kaikki tavara lähtee dollarilla), ostaa jotain huomiseen tropical synttäri bileisiin! Lähinnä jotain kukkaa tai sen semmosta :) Saa nähdä löytyykö mitään!

Illalla leikin taas business-opiskelijaa, koska ne järjestää taas vaihtareille makeet bileet(ainakin toivottavasti) ja mä meen niihin kuokkii. Tosin tiedustelut osoitti et muutkin kun commerce-opiskelijat voi tulla sinne :D
Viimeset commerce-bileet jossa olin, oli ainakin hyvin vauhdikkaat :)

Hyvää viikonloppua kaikille!

Huomenna kertoilen miten bileet onnistuivat ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kommentoit!