keskiviikko 1. lokakuuta 2008

Hablo español

Hahaa, eli tänään aamulla oli taas varhainen politiikan teoria luento. Se kurssi menee kyllä jossain ihan muissa sfääreissä kuin meikäläinen. Siis c´mon, se on enemmän filosifiaa..ja sit sitä pitäis ymmärtää viel 8.30 keskiviikko aamusin? En käsitä. Ei mun aivot ole viel herännyt siin vaiheessa!

Jokatapauksessa, luennon jälkeen menin sit kahville ja lukee viel viime hetken sanoja ekaan espanjan testiin! Jännittävää!
Tuntuu että itse testi meni ihan ok, joitain kohtia siel meni väärin, ja kahta sanaa en muistanut, mutta muuten meni ihan hyvin.
Tänään sain taas loistavan esimerkin ihmisten ystävällisyydestä. Meidän piti tehdä parin kanssa pieni keskustelu luokan edessä. Ja siinä kävi ilmi sitten että olen Suomesta. Noh, tunnin jälkeen yksi tyttö tuli oikeen juttelee mulle ja kyselee kaikkee ihan muina miehinä. Selvisi että hän oli ollut lukioaikana vaihtarina Ruotsissa. Jotenkin sitä ei ole ikinä tottunut siihen,että ihmiset tulis vaan juttelemaan sulle tosta noin vaan. I love it!

Päivällä kävin lounastreffeillä yhden kaverin kanssa, ja oli oikeen mukavaa. Täällä on tosi kivoja pieniä pubeja ja ravintoloita, jotka eivät ole edes pahan hintasia.

Illalla olis taas vuorossa salsaa, josta ilmeisesti viime kertainen parini innostui sen verran,että hän on tulossa uudestaan. Tai ainakin kovasti uhosi niin..
Ja tänään pitäisi myös miettiä vastausta siihen ensi viikon välikokeeseen. Ja etsiä jostain se pahuksen artikkeli perjantain presentaatioon. Aivot on vaan hieman tyhjät siltä osin. Olen kyllä päättänyt että mun pitää tehdä se jostain, joka liittyy Euroopaan. Se on sopivan eksoottista :)

Anyways, buenas noches!

P.S. Olenko jo kertonut teille niistä tappaja-oravista? Niistä "muka söpöistä" mulkosilmäisistä,läskeistä ja rumista oravista? Noh, nyt yksi kököttää tossa mun ikkunan ulkopuolella olevassa puussa ja mussuttaa jotain pähkinää..KOVAÄÄNISESTI! Ja olen ihan varma et se mulkoilee mua. Ja minä kun niin pidin oravista..

P.P.S. Noista videoista sen verran. Jollain oli ilmeisesti hieman hankaluuksia saada niitä toimimaan. Yleensä sitä play-nappulaa pitää painaa pari kertaa,ennen kun se käynnistää sen videon. Että yrittäkääpäs sillä tavoin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kommentoit!