keskiviikko 13. lokakuuta 2010

A lovely day indeed...

Yep, oli kyllä taas semmoinenkin päivä ettei mitään rajaa.Ja kun vielä aikaisemmin julkaisin kuvan hyvän päivän merkeistä - ironiaa todellakin...mutta aloitetaan alusta.

Aamu alkoi hyvin, käytiin kaverin kanssa hakemassa kulmakahvilasta ihanat crepit aamupalaksi, jonka jälkeen mentiin kirjastoon. Päästiin sinne n.klo.11.00. Aika hyvin ottaen huomioon meidän yleiset aamutavat.

Olin kirjastossa pari tuntia vääntämässä  ja ihmettelemässä postgraduate vaihtoehtoja. Jonka jälkeen rupesin vääntämään sitä netti-hakemusta erääseen yliopistoon, jossa sivulla nro.5 menetin hermoni. Ei se mitään..

Kävin UNYSA komitea kokouksessa, lounaalle sen jälkeen Hubiin ja takasin kirjastoon hiomaan CV:tä ja miettimään personal statementia. Takaisin Hubiin siinä klo. 16.30. Jolloin alkoikin kaikki mennä pieleen..

Nämä asiat näköjään tapahtuu kolmen sykleissä, koska ensin eräs kaveri oli saanut todella huonoa palvelua aikaisemmin päivällä kun oli yrittänyt saada Brittien sosiaaliturvanumeroa.

Sen jälkeen minä menen nostamaan automaatista rahaa luottokortilla, ja eikös se pahuksen automaatti imaise sen pahuksen kortin. Ja minä kun ajattelin että MINULLE ei KOSKAAN tapahdu näin. Kaikille muille ehkä, mutta ei minulle. Noh, ei muuta kun soittamaan eka pankkiin jonka automaatti se oli, ja saatuani kohteliaan vastauksen "sorry, we can't help you", soittamaan omaan pankkiin ja kuolettamaan kortti. Tyypillistä. Mutta kun minulle ei koskaan pitäisi tapahtua näin!

Kun on aika lähteä Hub:sta kohti syksyn ensimmäistä MUN-kokousta, kaveri ei löydä puhelintaan mistään. Siis mistään. Ei auta kun alkaa etsimään. Käveltiin sitten ympäri kampusta varmaan tunnin ajan, kaikissa paikoissa jossa hän oli ollut, eikä löydetty sitä mistään.

Toisinsanoen tänään on ollut aika huono päivä. Se alkoi hyvin, mutta päättyi kyllä mahtavan huonosti. Päätettiin että mikään muu ei auta tilanteeseen kuin kunnon pizza, suklaata ja pullo hyvää viiniä. Oikeassa oltiin, olo oli heti parempi. Onneksi on sentään ihanat kaverit joiden kanssa voi yhdessä masistella tälläisinä päivinä.

Huominen on toivottavasti jo parempi..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kommentoit!