tiistai 5. lokakuuta 2010

Sittenkin kiire?

Tajusin tänään iltapäivällä viiden aikaan että juuri lopettamani puhelinkeskustelu äidin kanssa saattoi olla hieman absurdi:
Minä: "Hei kuule, voinko soittaa takaisin myöhemmin kun olen just nyt täällä pubissa.."
Äiti: "Okei, joo..."

Ihmisethän saattaa ajatella että se on aika holtinta olla pubissa tuohon aikaa alku-illasta. Noh, anyways, täällähän se nyt on aika normaalia mennä mihin aikaa päivästä tahansa pubiin, mun syy tällä kertaa oli rasvaisten ranskisten nauttiminen ja ylläpitää mun roolia UNYSA:n (United Nations Youth and Student Association) social chairina (vastuualueena siis juhlien eli sosiaalisten tilanteiden järjestely ;)). Eli meidän ensimmäisen esittely-kokouksen jälkeen tänään iltapäivällä piti lauma paimentaa pubiin. Vaikka paikalle tulikin vain 5 ihmistä ja 4 heistä oli suomalaisia. Ainakin sain nauttia super rasvaiset ranskalaiset päivälliseksi. Huomenna menen tapaamaan yhden baarin manageria jotta saataisiin pitää isot juhlat meidän teemakuukauden kunniaksi.

Luentojahan mulla on todella vain 2 h viikossa, joka tekee periaatteessa meikäläisestä ihan luopion. Mutta olen jostain kumman syystä onnistunut saamaan kalenterin täyteen. Tai täyteen ja täyteen mutta kaikenlaista sekalaista ohjelmaa sieltä löytyy. Kalenterin täyteen tulo taas  ilmi kun puhuin kaverin kanssa puhelimessa huomisesta päivästä ja salille menosta, mutta mikään ei käynyt koska oli jo ohjelmaa. Miten tässä näin kävi? Löytyy tanssituntia, kahvitteluja kavereiden kanssa (ystävien kanssa on AINA tärkeää viettää aikaa), erilaisia seminaareja, UNYSA vastuutehtäviä..Ei sen puoleen, luojan kiitos että kalenteri on täyttynyt.



Tänään olen käynytkin tiputtelemassa CV:tä eri paikkoihin, osa-aikaisen työn saanti ei ole täällä mitenkään turhan helppoa. Täytyy toivoa että kohta joku nappaisi ja sillä välillä käydä vaan jakelemassa niitä lisää. Olisi nimittäin kiva saada kalenteri täyttymään myös ihan oikeista töistä.

Kohta kalenterin pitäisi täyttyä myös postgrad- hakemusten teosta ja disselle varatusta ajasta.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kommentoit!