sunnuntai 3. helmikuuta 2013

Cuteness overload

Kai te olette jo nähneet tämän uutisen. Kampanjan pääosassa ovat siis maailman suloisimmat shetlanninponit Fivla ja Vitamin. He ovat VisitScotlandin virallisia suurlähettiläitä tämän vuoden kampanjalle "Year of Natural Scotland".

Siis kuinka söpöjä ne onkaan!! Fivla ja Vitamin jumppereissa!


Alkaa kyllä joka kerta hymyilyttää kun näen kuvan näistä kahdesta pallukasta. Niin söpöjä. Ja joo, tiedetään, eihän hevosia tälleen pidä pukea oikeassa maailmassa, mutta tuskin Fivla ja Vitamin on noita nuttuja joutunut pitämään turhan kauan päällä.

Me todella ajateltiin että tämän vuoden perinteinen kesäreissu suuntautuisi Skotlantiin päin. Me ollaan joka vuosi tehty joku vähintään viikon mittanen reissu jonnekinpäin maailmaa, ja tällä kertaa ajateltiin suunnata tuttuihin maisemiin. Jo ihan sen takia että on vaikka mitä, mitä en ole Skotlannissa nähnyt, kuten esim. Isle of Skye. Tosin Shetlannille jossa nämä otukset asuvat on kuulemma hiukan aikaavievempää mennä, joten se idea tyrmättiin heti :( How sad is that...
Tuossa vuodenvaihteessa mulle nousi myös erään toisen tempauksen takia idea, että haluaisin kiivetä Ben Nevisille. Olen kuullut että sinne voi ns. tavallisetkin pulliaset kiivetä, joten se idea alkoi vähän koukuttaa.
Miinuksena tietysti tässä Skotlannin reissussa on se, että keli tulee olemaan huono. Siis että on ihan turha haaveilla olevansa missään "kesäreissulla". Mutta noh, seurahan se on pääasia.


Tässä siis tämän sunnuntain söpöys yliannostus! Mun mielestä ihan loistava idea!

Kuvat täältä.

4 kommenttia:

  1. Hyvät suunnitelmat!:) Mäkin oon päättänyt, että yritän tähän johonkin väliin jotenkin saada mahtumaan reissun Isle of Skyelle:) ja se on muuten ihan totta, että keli ei varmasti ole hyvä. Pari vuotta sitten kiipeiltiin Glen Coella kun loppuvaiheessa iski niin hillitön räntäsade (oli siis toukokuu) että jouduttiin just ennen huippua kääntymään takas..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä olen ollut kerran, todella vain kerran Skotlannissa kesäaikaan ja se oli heinäkuuta. Hirveet kelit ja kun katoin just niitä kuvia muistia verestääkseni niin ei uskoisi että on heinäkuu! Paitsi että mulla oli vaan t-paita päällä, mikä oli outoa - luulis et olis tullut kylmä? Mut joo, täytyy nyt miettiä vähän tarkemmin noita matkasuunnitelmia, tosin tuntuu hassulta tehdä reissu Skotlantiin kun siellä on kummiskin 3 vuotta asunut, mutta paljonhan siellä on nähtävää!

      Poista
  2. Mä en kestä, noi on ihan ylisöpöjä!! :D

    VastaaPoista

Kiva kun kommentoit!