torstai 15. lokakuuta 2009

Just a normal day in Aberdeen

Heips!

Mä sain eilen illalla vihdoin sellasen varmistusähköpostin, että pääsen uudestaan rekisteröityy meidän oman yliopiston sellaselle joblink-sivustolle. Siellä kun selailin niitä työpaikkoja, niin löysin neljä täydellistä paikka!! Ne olis lastenvahtitöitä, eli periaatteessa yksityiselle perheelle, hakee niiden lapset koulusta ja toimii iltapäivävahtina. Sellanen olis täydellinen työ mulle!

Tänä aamuna lähetin sitten neljään paikkaan ansioluettelot ja cover letterit ja nyt toivotaan parasta!

Alkuiltapäivästä menin taas politiikan luennolle, joka on selvää kauraa :)

Sit lähdinkin kaupungille kiertelee ja hakee yhtä juttua yhdelle tyypille, jota en voi paljastaa, koska se lukee tätä ja jos se vaikka ymmärtää jotain ni ei hyvä. Selkeetä, eikö ;)?
Samalla käsiini tarttui Primarkista pari juttua. En ole varmaan koskaan lähtenyt sieltä kaupasta ostamatta mitään - säälittävää.

Sit seuraavasta jutusta saatte hyvät naurut. Nimittäin tänä aamuna satuin ottaa pienen peilin ikkunan eteen pyödälle ja meikata siinä. Yleensä kun sutasen meikit naamalle mun kokovartalopeilin edessä, joka ei ole lähellekeen luonnonvaloa. No katoin nassua siinä luonnanvalossa ja säikähdin. Mun pelko siitä että näytän vanhalta kääkältä sai mut ostamaan silmänympärysvoiteen - jeps, luitte oikein ;) Tosin epäilen että muistan käyttää sitä, mutta ainakin se on muistuttamassa mua kääkkäilystä :)

Ilta menee taas kouluhommia tehdessä (pitäis keksiä hypoteesi) ja syödessä :) Ja kyllä, syöminen pitää mainita erikseen, on se niin kivaa puuhaa!

1 kommentti:

  1. Hei,

    jos muistat vielä käyttää sitä coidetta voi olla 30 vuoden jälkeen yhtä rypytön kuin minä tänään!!!

    VastaaPoista

Kiva kun kommentoit!