sunnuntai 4. lokakuuta 2009

Viikonloppu!

Hellou!


Takasin kotiuduttu Aberdeeniin. Oli hyvä viikonloppu!

Lähdin siis perjantai aamuna kohti Glasgowta, ja olinkin siellä sitten heti puolenpäivän maissa. Lähdettiin A:n kanssa niiden yliopiston omaan Student Union baariin, jossa perjantait on kuulemma legandaarisia päiviä - ja niinhän se oli. Oli tosi hauska ilta!


Lauantaina mentiin käymään A:n kotona Troonissa, ja pääsin talleille! A:n sisko vuokraa yhtä heppaa, joten mä pääsin käymään tallilla, haistelemassa tuttuja tuoksuja ja jopa ratsastamaan :) Oli siis ihana päivä! Illaksi tultiinkin jo takasin Glasgowhon.


Sunnuntai sujuikin rattoisasti - lähdetiin käymään Glasgown West-Endissä, joka muistutti mua vähän Sohosta tai Greenwhich Villagesta. Vähän semmonen hippialue, upper class, muodikas, nuorekas, boheemi. Tosi kiva! Ja Glasgow University muistuttaa ihan Tylypahkaa!





Sunnuntaina oli aivan mielettömän kaunis päivä!



University of Glasgow aka Tylypahka

Mun täytyy sanoa että mun täytyy varmaan muuttaa käsitystäni Glasgowsta. Ekan kerran kun kävin siellä, melkein inhosin kaupunkia. Se oli mielestäni ankea, harmaa ja saastainen. Nyt kun olen käynyt siellä pari kertaa ja nähnyt muutakin kuin keskustan niin olen alkanut todella pitämään siitä! Ja onhan se ihan eri kokoluokkaa kuin Aberdeen.

Nyt on aivan pakko mennä nukkumaan, väsymys painaa päälle. Huomenna heti ysiltä aamulla olis sit politiikan kurssin eka Computer Lab - ihastuttavaa!

3 kommenttia:

  1. Hei Muru,

    onpa tosi kauniita kuvia - halaisin nähdä paremmin tuon takin näyttää nimittäin tosi hyvältä ainakin noin kaukaata ;) Upeita kuvia ja kauniita maisemia
    Jaana

    VastaaPoista
  2. Mua rupee jo ehkä pikkasen huolestuttamaan sun Skotlantiin rakastuminen... ;)

    VastaaPoista

Kiva kun kommentoit!