keskiviikko 14. lokakuuta 2009

Wau!

Eilen päätin etten aijo olla enää kipeä - keskiviikkona olisin taas terve kuin pukki. Ja kuinkas ollakkaan, olo oli paljon parempi tänä aamuna! Pitäis varmaan kokeilla tollasta päätöksentekoa johonkin muuhunkin, jos vaikka onni suosis :)

Olin tänä aamuna siis heti klo.9.00 reippaana meidän IR-luennolla, jonka jälkeen lähdin kaupungille hoitelemaan asioita (shoppailunhan voi myös laske asionniks, eks jeh?). Tiputin muutamaan kauppaan CV:ni, jos vaikka lykästäis.
Olen myös kauheen innoissani kaikista etukorteista joita olen onnistunut haalimaan. Ah, olen niin markkinnoinnin uhri - mutta niistä on oikeesti hyötyä!



Ostin tänään liput taas Glasgowhon, joten sinne matka taittuu taas perjantaina. Nyt pitäisi kohta lähteä hakemaan jotain mussutettavaa Tescosta, esim. pizzaa. Annoin itselleni olla luvan epäterveellinen nämä kaksi päivää jotka olen viel tääl, koska en yksinkertasesti jaksa lähteä Morrisonille saakka. Laiska mikä laiska.

Loppuilta meneekin sitten kouluhommia tehdessä, kuulemisiin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kommentoit!