tiistai 10. marraskuuta 2009

Esseitä,esseitä..

Helou!!

Tänään aamulla meillä alkoi noi politiikan-seminaarit. Tutori vaihtuu joka viikko, joten ainakaan ei tartte kyllästyä :) Tänään puhuttiin gradusta, sillä jonkinasteinen aihe pitäisi olla mielessä jo nyt helmikuussa, ja lopullista aihetta ja itse gradu-ohjaajaa tavataan sitten toukokuussa. Graduhan pitää palauttaa 4.vuoden helmikuussa.

Seminaarin jälkeen oli tarkotus mennä tietokoneluokkaan printtailee mun politiikan statistiikka-tehtävä ja sanotaanko et se olikin haasteellista :D En jaksa selittää koko juttua, mutta tiivistetysti se meni siten, että printtasin kaksi versiota, ennen kuin se kolmas oli oikeesti sit se versio jonka jätin laitokselle :) Oli muuten kivaa palauttaa essee siihen laatikkoon, jossa luki "Politics & IR Honours" eikä niihin ekan ja tokan vuoden laatikkoihin!

Mun mielestä aina kun on palauttanut yhden esseen ni pitäis olla sellanen lepotauko ennen kun pitää alkaa kirjottaa mitän uusia juttuja. Noh, nyt ei ole sitä mahdollisuutta, sillä seuraavan esseen deadline on maanataina, joten tänään pitäisi sitä alkaa kirjoittaa. Huoh.

Iltäpäivällä lähdin salille, jossa tapahtukin hauska kohtaaminen. Olin yhdellä laitteella ja kun olin siirtymässä seuraavalle, semmonen kaapinoven kokonen vanhempi mies pysäytti mut ja sano et hän arvaa mitä opiskelen. Tyypilliseen suomalaiseen tapaan olin heti epäluuloinen (inhoan tätä tapaa, vois olla vähemmän epäluulosempi välillä). Noh, hän vastas et opiskelen lääketiedettä ja rupes sit kyselemään muita juttuja. Sit kun selvis et olen Suomesta, niin kävi myös ilmi että hän on käynyt monta kertaa Suomessa (Valmet) ja ihailee suomalaisia ihmisiä ja kaikkea suomalaista. En sitten tiedä että tunnistiko hän ulkonäöstä että voisin olla suomalainen, vai alkoiko muuten vaan randomisti juttelémaan, mutta ihan kiva oli :)

Illalla oli taas Model United Nations-kokoontuminen. Oli ihan superkivaa ja 2 h meni ihan siivillä. Kaikkien maiden edustajat pitivät opening statementin, joka olikin tämän kokoontumisen "teema". Sen lisäksi piti ystävystyä ja liittotua muiden samaa ajattelevien maiden kanssa. Tosin koska tämä oli eka, kunnollinen kerta, oli vielä paljon hihitystä ja typeriä vitsejä ilmassa istunnon aikana, mutta eiköhän se tästä lähde! Minä olen ainakin ihan innoissani! Ja koska parini ei ollut paikalla, pääsin minä pitämään Canadan puheenvuoron.

Nyt pitäis alkaa vääntää sitä toista esseetä.Huoh..

1 kommentti:

  1. Häh? Joko te gradua jo teette?? Entäs kandi? Eikö siel oo kandia...? :D

    VastaaPoista

Kiva kun kommentoit!