lauantai 14. marraskuuta 2009

Mafiosoja..

Heips!!

Mun on ihan pakko kertoo tännekin mun eilisyön unesta joka oli aivan päätön..

Olitiin lähdössä Anskun kanssa jonnekkin kauas ja piti ottaa bussi. Noh, Ansku oli hypännyt kyytiin jo jossain aikasemmal pysäkillä ja mä myöhästyin bussista. Ansku oli ihan kauheen vihanen mulle et olin myöhästynyt. Mä retuutin perässä meidän nyt jo edesmennyttää Siiri-koiraa ja koitin keksiä keinon ehtiä bussiin. Nyt sit yhtäkkiä semmonen Samuel L. Jacksonin näkönen hyyppäri kurvaa mun luokse keltasella Lamborginilla ja lupas mulle kyydin. Sit se ajo aivan sairaan lujaa et ehditään sen bussin edelle et pääsen kyytiin. Mut sit en saanut selville että ehdinkö siihen bussiin, koska yhtäkkiä uni vaihtui siihen että mä jahtasin takaa jotain mafiosoja..

Unet on kyllä jänniä :) Mafiosot osin varmaan liittyy siihen et sain eilen Amazonin tilaukseni ja luin heti pari sivua sitä tilaamaani mafioso-kirjaa. Tälläset kaksi kirjaa siis saapui eilen:




Aamulla heräsin siinä ysin maissa ja eilen lupasin itselleni, että jos saan aamulla kirjotettua esseeni 3000 sanaan, saan lähteä kaupungille. Aika hyvä motivaattori, sillä puolenpäivän jälkeen esseessä oli reilut 3000 sanaa. Lähdin siis kaupungille periaattees metsästää uusia farkkuja, kun niihin edellisiin tuli reikä polveen kun kaaduin. Mistä tietää että joulu on ihan oikeesti tulossa? No tietysti siitä että Starbucks on ottanut joulumukit käyttöön! Ihanaa!


Löysinkin sen mitä lähdin hakemaan, joten sitten vaan ruokakaupan kautta kotiin. Morrisons on salaliitossa mun linjoja vastaan, siellä on ollut Ben & Jerry's tarjouksessa jo varmaan 3 viikko perättäin. Ja siis semmonen tub maksaa vaan £ 1.96!! Luuletteko että mä pystyn vastustaa semmosta tarjousta?!?

Illan suunnitelmiin kuuluu esseen vääntöä (yllättäen) ja sit tietenkin kasilta kahmaisen sen Ben & Jerrysin ja istun sohvalle katsomaan illan X-factoria. Musta on tullut vanha, mutta rakastan tälläsiä lauantai-iltoja (miinus toi esseen kirjotus..)

Huomiseen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kommentoit!