perjantai 20. marraskuuta 2009

Kiirettä pitänyt..

Heippa!

Kuten otsikko kertookin, on ollut vähän kiireitä viime päivinä.

Keskiviikkona olin siellä lastenvahtityön perehdytyksessä, ja heillä on kyllä tosi toimivan oloinen systeemi. Nyt vain odottelen että he soittavat ja tarjoavat "keikkaa". Itse toimisto on Inverueriessa, joka on semmosen 20 min junamatkan päässä täältä. Hyödynsin sitten matkan, ja raahasin sieltä yhden "kirjahyllyn" kotiin. Sen oikee toimintatarkotus on kai olla joku hemmetin pesuteline, mutta minä käytän sitä kirjahyllynä ja se on mitä mainioin siihen tarkotukseen :D
Keskiviikko iltana olinkin jotenkin ihan poikki ja rentouduin tv:n ääressä :D

Torstai meninkin sitten siinä, että aamusta en saanut mitään aikaa mut luennon jälkeen meninkin sitten tukkaputkella kotiin,kaupungille nopeasti selvittelee pankkitilin avausta (täytyy kertoa tästä sit myöhemmin) salille suihkun kautta pizzaa poskeen, ja sit rupesin laittautuu siihen UNYSA social tapahtumaan. Olin niin lähellä jättää menemättä, olin ihan poikki salin jälkeen ja en olis vaan jaksanut. Mutta sitten päätin etten voi olla vanha ja tylsä :D Joten lähdin menee ja olikin hyvä et menin! Oli tosi hauska ilta, ja porukkaa ei ollut turhan paljon paikalla joten pysty juttelee hyvin kaikkien kanssa. Oli tosi hauska ilta! Loppuilta vietettiin ihan uudelle klubilla joka on just aukastu. Sinne oli himmee jono, mutta yks tytöistä sano pokelle et "me työskennellään Fernandolle" ja päästiin sillä suoraan sisään. Mä en tajuu kyllä miten se onnistu, mut ehkä Fernando on iso kiho :D
Rakastan kyllä näiden drinkkejä täällä! Eilenkin maistoin mm. White Chocolate Martinia ja Toblerone Martinia. Sanomattakin selvää että molemmat oli mielettömän hyviä :P

Tänään olenkin sit käynyt luennolla ja nyt pitäis siivota huone ja sit lähteä salille, koska illalla on meidän TUPARIT! Jee, tulee toivon mukaan kiva ilta :)

Hyvää viikonloppua kaikille!
Tänään olen käynyt luennolla

1 kommentti:

  1. Toi vika lause oli mun lemppari: "Hyvää viikonloppua kaikille! Tänään olen käynyt lennolla"

    Ei vais.. Hauskaa tuparia teille!! :)

    VastaaPoista

Kiva kun kommentoit!