maanantai 21. maaliskuuta 2011

"I'm so excited and I just can't hide it, lalala"

Vitsit että olen ollut tänään niin innoissani koko päivän! Yleensä maanantait on harmaita ja ankeita, mutta ei tämä maanantai!

Aamun aloitin juoksulenkillä merenrantaan, auringon lämmittäessä kasvoja ja hupparissa juostessa tuli melkeinpä kuuma. Ei ole parempaa tapaa aloittaa aamu kun juoksulenkilla auringonpaisteessa, meren pauhatessa taustalla. Vaikka olen tämän edellisen lauseen tainnut jo moneen kertaan todeta, mutta kyllä se on vaan niin totta! Toivon mukaan kelitkin jatkuvat samanlaisina koska onhan se nyt vaan niin paljon mukavempaa juosta ulkona auringonpaisteessa kun tallailla juoksumattoa sisällä.

Tänään saatiin vihdoin tietää meidän tiedekunnan valmistujaispäivä kuten Annika mainitsikin jo. Olen tämän jälkeen ollut niin jipoissa ja hyperaktiivinen että ei mitään rajaa. En tiedä mikä siinä on, mutta odotan itse graduation-seremoniaa ihan hirmuisesti. Mun mielestä se koko ajatus ihanasta ja arvokkaasta seremoniasta ja niistä hatuista/viitoista on aivan ihana! En voi myös uskoa että ne oikeesti julkisti valmistujaispäivät maaliskuun puolessavälissä kuten nettisivuilla lupailtiin (täytyy mainita et ei ne päivät viel kyl netissä näky, kaveri tsekkas ilmotustaululta), tämä yliopisto kun ei ikinä julkista mitään ajoissa.

Sanomattakin selvää olen tänään sit ollut puhelimessa äidin kanssa joka on sit ruvennut varailemaan hotelleja, lentoja sun muuta. Minä puolestaan olen keskittänyt huomioni kaapuihin,hattuihin, ohjeisiin ja pukuun. Ja saattanut siinä välissä suunnitella ohjelman sille viikolle. Täytyyhän perheen hieman Skotlantia päästä näkemään. Olenkin miettinyt että must see - juttuja Skotlannissa on ainakin yksi linna, viskitislaamo, isompi kaupunki (kallistun Glasgown suuntaan) sekä jotain Skotti-luontoa, joka tosin hoituu jo aika hyvin ajomatkojen aikana. Tosin viisi päivää on aika lyhyt aika joten minuuttiaikataulu täytyy tehdä - siinä minä olen tosin ekspertti, olen loistava minuuttiaikataulujen suunnittelija (en tiedä onko se hyvä vai huono juttu).

Kävelen usein ison seinänkorkuisen lakanan ohi, jossa lukee:

"The World Awaits your graduation"
University of Aberdeen


En nyt ihan tuosta maailmasta tiedä, mutta minä ainakin odotan valmistumistani!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kommentoit!