tiistai 9. syyskuuta 2008

Jaarittelua..

Juhuu!
Eli siis eilisen blogikirjoittelun jalkeen, minulla oli viela yksi luento jaljella:American Foreign Policy. Tama kurssi tulee varmasti olemaan mielenkiintoinen ja mieluisa!! [Proffa vaikutti todella kivalta ja luentojen aiheet myos ajankohtaisilta ja mielenkiintoisilta.
Illalla lahdettiin kaymaan kaupassa, koska saimme vihdoinkin tietoomme kaupan jossa ruoka on halvempaa, wuhuu! Olimme aikaisemmin kayneet tuossa kampuksen vieressa olevassa kaupassa, joka on varmaan kallein kauppa koko Kingstonissa. Suuri etu on se,etta bussilla kulkeminenhan on ilmaista meille, joten vaikka kauppa sijaitsi vahan kauempana, saimme otettua bussin lahelle kotia.
Suuri ilon aihe myos minulle on ollut, etta asun niin lahella kampusta. Voin herata vaikka yhdeksalta ja silti ehtia puoli kymmenen luennolle!!

Tana aamuna mulla oli sitten ensimmainen espanjan tunti. Odotin innolla tuntia, vihdoinkin paasisi aloittamaan kielen jonka olen halunnut oppia. Harmitti vietavasti etten tajunnut ottaa sita jo viime vuonna Aberdeenissa.
Noh, taytyy kylla sanoa etta luento oli todella hauska. Lahinna koska meidan proffa on hullu..sekopaa..hassu...omituinen :) Tosin kaikkea hyvalla tavalla. Opettaja on El Salvadorista kotoisin ja silla oli niin hauskoja juttuja etta puolet tunnista ainakin nauroimme vedet silmissa. Hanella on omatyylinsa opettaa, joka luulen etta sopii minulle oikein hyvin! Joten eikohan tama ala ihan hyvin!!

Aamulla sain myos kiinni IT tyypit jotka vastaa asuntoloiden it-tekniikasta(?). Taytyy kylla sanoa etta niin paljon kun olen ollut yhteydessa naihin henkiloihiin, niin he ovat kaikki olleet aivan mielettoman mukavia! Ihania ! Huomenna aamulla han tulee sitten katsomaan, jos pystyisi tekemaan jotain mun koneelle..

Iltapaivalla mulla on viela ensimmainen Mantsan kurssin luento, joka on toivon mukaan kiva kurssi :) Saan myos kirjan talle kurssille vahan halvemmalla, koska soitin yhdelle opiskelijalle jonka ilmoituksen nain. Nyt mun taytyy maksaa siita vain 20 dollaria, 70 sijaan! Kirjat tuntuvat todella kalliilta, tosin toistaiseksi olen saanut kaikki kirjani kappalehinnaltaan alle 50 dollarilla. Espanjan kirja on yli 100 dollaria, ja sita en kylla millaan haluaisi pulittaa..

Muuten taman viikon ohjelma tulee koostumaan kouluhommista. Huomiseksi pitaisi lukea ihanaa tekstia joltain vuodelta nakki, nolla ja pulla politiikan teoria kurssia varten. Tanaan kaydaan yliopiston kuntosalin avoimilla paivilla. Huomenna aamulla yksi luento. It-korjaaja mun taloon. Illaksi salsa-tunnille karkottamaan laskia. Torstaina miljoona luentoa ja illalla yhdet tuparit. Perjantaina luennot.. Launtaina taas maissipellolle meidan taloporukan kanssa. Ja siina on taas viikko mennyt :)
Joten siis...adios amigos (huomaatte jo kuinka hyva olen epsanjassa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kommentoit!