keskiviikko 17. syyskuuta 2008

Miten on mahdollista....

että yhden pienen ihmisen, vieläkin pienempi huone tulee näin sotkuiseksi parin päivän aikana? Ja nyt tiedän että äiti hykertelee siellä ruudun takana...aina se valittaa et jätän läjiä ympäri taloa, mut oikeesti se kaipaa niitä pieniä (hallittuja) läjiä ihan hirmuisesti :)
Mut joo, siis just sunnuntaina "siivosin" huoneeni, eli laitoin kamat oikeille paikoille. Imurin ottaminen kaapistahan olisi ollut ennennäkemätöntä..Tänään myös lenkillä ohikulkijat saattoivat kuulla seuraavan keskustelun (siis olettaen et ne ymmärs suomea)
Minä: En kyllä tajua miten mun huone on taas niin sekainen, just pari päivää siivosin sen. Miten se on mahdollista?
A: Mut sähän siivosit vaan osan? Sen sängynpuoleisen osan huonetta?!?
Minä: Ai pahus, niin taisinkin...

Tästä päästään siihen, että en tajua miten laiska pitää olla, ettei voi siivota KOKO huonetta saman tien, ottaen huomioon et mun huoneen kävelee päästä päähän kahdella askeleella. Hmm..

Anyway, mun huone on taas kamala sekasotku, ja sen sijaan että tekisin asialle jotain, valitan siitä täällä.

Kaikki pinnat joille on vaan mahdollista laskea jotain kamaa, ovat täynnä tilpehööriä. Ja äidin hykertely varmaan siel ruudun takana vaan lisääntyy..Kyl mä huomenna sitten siivon tän, nyt meen nukkumaan :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kommentoit!