maanantai 18. tammikuuta 2010

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!

Oikeesti, multa pursuu korvista ulos tää tenttimateriaali, ja en kestä enää, ja samaan aikaan on semmonen fiilis et en osaa YHTÄÄN mitään. Siis yhtään mitään. Mun kämppis ei ole tyyliin kerrannut kun vaan tänään ja tentti on huomenna. Ja se ei stressaa yhtään. Miehet.
Jos tenttiin tulee oikeenlaiset kysymykset, ni kiva. Muuten..no, ei kiva. Niin, se politiikan tentti on siis huomenna klo. 18.30 - 21.30! Sen jälkeen aijon olla aivokuollut ja tuijottaa seinään. Tai sit hakata nyrkillä siihen seinään jos meni niin huonosti.

Positiivista tässä päivässä oli se, että täällä paistoi taas aurinko  ja oli ihanan keväinen päivä! Tulin juuri työpaikan staff meetingistä, ja nyt pitäisi vielä kerrata. Yritin mennä ostaa mun nimpparilahjaa, mut tietty Debenhams oli myös mennyt kuudelta kiinni. Mä vihaan pikkukaupunkeja.

Mun pitäis raahata itteni huomisaamuks, kello yhdeksäksi Aberdeenin työvoimatoimistoon sellaseen haastatteluun et ne antaa mulle sit semmosen sosiaaliturvatunnuksen tyyppisen jutun (kyl mä tiiän nää asiat hyvin ;)), nyt kun on työpaikkakin. Ei muuten huvittais yhtään. Noh, ainakin joudun herää aikasin :)

Päivän treeni: 40 min crosstraineria + vatsalihakset
Hyötyliikuntana 4 km kävely sinne tapaamiseen. Hyvä minä!

1 kommentti:

  1. Hyvä Laura,
    Sulla on ollut aktiivinen päivä -olet ollut reipas -hyvä juttu on että sulla on se hauska kohta vielä edessä eli nimpparilahjan osto. Mukavaa päivää!

    VastaaPoista

Kiva kun kommentoit!