keskiviikko 13. tammikuuta 2010

"Lupauksia"

Mä en tee enää uuden vuoden lupauksia - en kummiskaan ikinä pidä niitä, joten ihan turhaa.

Mutta, olen tehnyt "päätöksiä", jotka kyllä aijon pitään. Yksi niistä on operaatio Kesäkuntoon 2010. Mähän kävin tossa syksyllä jo tosi ahkerasti salille, joten salille raahautuminen ei tuota vaikeuksia, mutta yritän vähän tiukentaa vielä tota ohjelmaa ton aerobisen puolen kannalta. Enemmän juoksumatolla juoksemista siis :) Olin eilen ja tänään salilla, mut alotin nyt aika rauhallisesti ettei sit paikat kipeydy turhaan. Tähän kuuluu myös tällänen homma, etten tunkis sitä karkkia suuhun kuin sika ruokaa. Äiti alotti tän kanssa joten yritettään tsempata toinen toisiamme.

Toiseksi päätin alkaa säästökuurille, jotta saisin rahaa kerätyksi pääsiäislomaa varten jolloin haluaisin lähteä sille pienelle Euro-tripille moikkaamaan kavereita. Se olis nimittäin superkiva toteuttaa ja en haluais et se jäis rahasta kiinni. Joten pitäis elää hieman säästeliäämmin, pihisti. Kun sais viel enemmän työkeikkoja ni se olis suhteellisen helppoa säästää.

Jeps, olen hieman tylsistynyt koska päiväohjelmaan kuuluu opiskelua ja sit salilla käynti (sinäkin olisit, trust me). Huomenna yritän kyllä vääntäytyä ihan kirjastoon asti, toistaiseks olen lueskellut vaan noita luentomuistiinpanoja läpi, mut seuraavaks tarvitsen ihan kirjoja.
Tääl ei muuten huomais et koko maa on ollut kaaoksessa ton lumen takia, mut noi jalkakäytävät on kun luistinratoja ja on ollut niin lähellä etten ole jo kaatunut.

Nyt palaan vielä hetkeksi kertauksen pariin, se on moro!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kommentoit!