torstai 14. tammikuuta 2010

Vuosi 2009

Heips,

mietin jossain vaihees et halusin tehdä semmosen yhteenvedon vuodesta 2009 ja sit löysinkin tälläsen kyselyn (jos kysytte mistä niin linttaan teidät, koska en oikeesti muista..). Mä rakastan kyselyitä! Mä olen se ihminen joka rakastaa kaikenlaisten palautelomakkeiden täyttelyä ja ruksittelua (kurssi evaluointi kaavakkeet on asia ihan sitten erikseen - ne on ihan pehvasta). Kuvitukseni sitten kuvia vuoden varrelta..
Eli mitä tapahtui vuonna 2009?

Kuka oli paras uusi tuttavuus?

Varmaan kaikki ihanat ihmiset jotka tapasin Kanadassa, ja ne tietyt sitten joista tuli läheisempiä ja joiden kanssa tulen varmasti pysymään yhteydessä.






Synnyttikö kukaan läheisesi?

Ei (toivottavasti en nyt muista väärin). Moni puolituttuni kyllä sai lapsia.






Kuoliko kukaan läheisesi?

Ei onneksi.




Missä maissa kävit?

Hmm..noh, pidemmän ajan vietin Kanadassa ja Skotlannissa (duh) ja vierailin Jenkeissä, Turkissa ja Tallinnassa.








Mitä haluaisit vuodelta 2010 sellaista, joka ei onnistunut vuonna 2009?

Hmm..vuosi 2009 oli kyllä ihan onnistunut, joten mitäköhän tähän vastaisi..Haluaisin toteuttaa kesäloman jossa tasapainoilen menestyksekkäästi työn, kavereiden näkemisen ja kaiken kivan tekemisen kanssa. Tosin tää on aina tällänen ikuisuuskysymys, kun tuntuu et kesä menee ohi aina supernopeesti.





Mikä päivämäärä säilyy muistissasi vuodelta 2009?

17.10, 30.4, 24.12,





Vuoden suurin saavutuksesi?

Hmm..ei mulla ollut viime vuonna mitään suuria saavutuksia :)






...ja suurin epäonnistuminen?
´
Ja sit haluan vuorostani ajatella etten epäonnistunut missään :D:D






Kärsitkö vammoista?

Jos ei oteta huomioon niitä omituisia punasia paukamia mitä sain Kanadassa (mitä lie kirpunpuremia) niin en :)






Mikä oli paras asia, jonka ostit?

Edottomasti kaikki ihanat matkat :)






Kenen käyttäytyminen ansaitsi kiitosta?

Varmaan niiden kaikista läheisempien ihmisten, kun ne vaan on niin ihania :)






Kenen käyttäytyminen aiheutti ahdistusta?

Kaikkien pönttöjen ihmisten :)






Mihin käytit suurimman osan rahoistasi?

Matkusteluun!!





Mistä innostuit eniten?

Mietin ihan kauheasti vastaust tähän mut sit keksin! Innostuin scrapbookien tekemisestä (siis niitä mihin laitetaan valokuvat ja kaikkea sälää!) Onnistuin väsäämään kesän aikana pari ja niistä tuli tosi kivoja!





Vuoden 2009 ihmiset?

Erityisesti 2 x A:t ja sit kaikki muut kivat kaverit ja perhe!






Verrattuna tähän aikaan viime vuonna, oletko onnellisempi vai surullisempi?

Hmm..musta tuntuu et tähän aikaan viime vuonna olin melko varmasti onnellisempi, koska taisin olla extempore reissulla Nykissä, mun lempikaupungissa (jos muistan oikein)






Lihavampi vai laihempi?

Hmm..taidan olla ihan samankokonen






Rikkaampi vai köyhempi?

Mikä kysymys tää on? Mä olen opiskelija, therefore olen aina köyhä :)






Mitä olisit toivonut tekeväsi enemmän?

Olisin toivonut että olisin ehtinyt tehdä enemmän juttuja kesän aikana, ahkerammin koulutöitä (tai lähinnä aloittaa ne aikasemmin)






 ...entä vähemmän?

vältellyt erilaisten ikävien asioiden tekemistä (eli kouluhommia..)






Miten vietit joulun?

Olin perheeni kanssa, joka oli aivan ihanaa!






Rakastuitko vuonna 2009?

Jepulis!






Mikä oli mieluisin tv-sarja, jota seurasit?

The Border - kertoo Canadan rajavartiolaitoksesta (fiktiivinen kylläkin), joten ymmärrettävästi olin aika koukuttunut siihen Kanadassa ollessani.






Mikä oli paras lukemasi kirja?

Mun pitäis varmaan sanoa tähän joku tosi syvällinen teos, mut ehdottomasti Twilight-sarja (eli se joka kertoo niistä komeista vampyyreista ;))





...entä musiikillinen löytö?

En mä tee mitään löytöjä, olen massaa, kuuntelen massaa




Mikä oli vuoden suosikkielokuvasi?

Hmm..tähän olis varmaan muitakin, mutta viimeks kävin katsomassa sen Twilight New Moonin ja se oli hyvä!! (Psst..mulle on selvästi jotain vampyyri issues :))






Mitä teit syntymäpäivänäsi?

Olin Quebec Cityssä, Canadassa yhden ihanan tyypin kanssa. Oli supernätti päivä ja kierreltiin ympäri ihanaa Quebec Cityä ja illalla mentiin syömään söpöön ravintolaan. Muistan myös kuinka kenkäni oli liian isot ja tungin niihin vessapaperia et ne pysyis jalassa :) Musta tuntuu et mun seuralaiseni tulee muistaa sen aina, koska mä pysähdyin 2 m välein kun taas lähti kengät jalasta :)






Ketä kaipasit?

Canadassa ollessani kaipasin perhettäni Suomessa, Suomessa ollessani kaipasin A:ta, nyt Skotlannissa ollessani on ikävä ihanaa ystävää A:ta ja meidän juttutuokioita.






Mikä tai kuka sai sinut pysymään järjissäsi?

En mä olen ikinä ollut järjissäni ;)



Kiitos 2009 ja tervetuloa 2010 (ei sil oo välii et se on ollut tääl jo 2 viikkoa :))

1 kommentti:

  1. ihana teksti ja kuvat myös!!! Mulla on kans sua ikävä, mutta kohta päästään jatkamaan juttutuokioita.. :D

    VastaaPoista

Kiva kun kommentoit!