keskiviikko 20. tammikuuta 2010

Rentoilua

Heipparallaa!

Pidin tänään todellakin vapaapäivän lukemisesta kuten eilen mainitsinkin, ja huomenna pitäisi sitten uudella tarmolla alkaa lukemaan IR-kurssia varten.

Vapaapäivä meni pitkään nukkuessa ja sitten lähdinkin kaupungille hieman haistelemaan kauppoja. Mun mielestä kesä on jo kovaa vauhtia tulossa (ihan oikeesti!), joten mukaan tarttui aurinkolasit ja ihana kukkalaukku, joka sopii kauniisiin kesäpäiviin täydellisesti!

Tajusin just, että olen lähdössä sinne Brysseliinkin kohta. Me lennetään Edistä, joten ehkä pitäisi kohta alkaa hankkimaan jotain bussilippujakin. Mutta se on tylsää puuhaa. Ihan kiva kyl päästä ulos maasta, vaikka kauan ei aikaa tuhlatakaan siellä.

Päätin tänään aamulla että mun pitäisi nyt illalla perusteellisesti siivota mun huone, mutta yllättäen ei yhtään huvittaisi. Pitäis järjestellä vaatekomerokin kun kaikki on siel ihan sikinsokin. Mutta ehkä mä alotan pikkuhiljaa. Tai sit vaan katon TV:tä loppuillan :)

Päivän treeni: 45 min crosstrainerilla + vatsat ja selät
Hyötyliikuntana n. 3 km kävelyä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kommentoit!