perjantai 29. tammikuuta 2010

Freedom!!

Jepu,jee, terkkuja Freedomlandiasta! :)
Jeps, eli eilen päivällä oli mun vika tentti, kyseessä siis International Security, ja mulla on tunne et se meni tosi hyvin. Innostuin ihan tentissä, kun se on niin mukava tunne kun istuu siel sen 3 h, ja pystyy oikeesti kirjottaa kun tietää aiheesta. Ihan päinvastainen tilanne mikä mulla oli siel politiikan tentissä.

Tentin jälkeen olikin ihana rentoutua kun ei tarvinnut murehtia opiskelusta enää! Kävin salilla (intervalliharjoittelua ;)) ja loppuilta kuluikin erilaisia telkkari-ohjelmia katsellessa. Olen jäänyt ihan koukkuun siihen Matkaoppaat-sarjaan (sitä on niin hauska katsoa), ja vaikka hävettää myöntääkin, olen myös katsonut sitä Martina ja Esko j vauvakuumetta (tai jotain..). Mun puolustukseni kuitenkin sanottakoon et sen katsominen on vähän varmaan kun katsois Big Brotheria (jota en muuten ole koskaan katsonut!!), se on ihan tyhmä sarja mutta jää ihan koukkuun kummiskin. Lähinnä mä en tajua miten kukaan mies kestää sitä naista, raskaana tai ei, se nalkuttaa ihan koko ajan.

Torstain treeni: 30 min intervalliharjoittelu crosstrainerilla :) + kädet/selkä/vatsat

Aamulla joudun hetken aikaa funtsimaan että missäs sitä olikaan, meinaan kun avasin verhot niin mua kohtasi tämmöinen näky:



Eli ei se kevät näköjään vielä täällä ole..Ehkä tää lumi on kuitenkin parempi kun se ankee harmaa..

Nyt pitäisi ruveta laittamaan itteäni kuntoon, siivota huone ja sit lähden vähän kaupungille käppäilemään.
Iltapäivästä onkin sitten tapaaminen tuon Brysselin matkan tiimoilta ja illalla A tuleekin sitten tänne.
Kiva viikonloppu tiedossa,nimittäin tänään olis tarkoitus mennä leffaan, huomenna olisi yhdet bileet ja sunnuntaina voi ottaa rennosti. Ja illalla Ansku tuleekin tänne!
Ihanaa saada normaali elämä takaisin :)

Hyvää viikonloppua!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kommentoit!