torstai 21. tammikuuta 2010

Ootteko ihan varmoja et tänään ei ole maanatai?

Mä olen varma et ihan mun huomaamattani tää päivä on torstain sijaa maanantai..

1) Kämppis kerto mulle aamulla et Aberdeenin bussiasemalla on pommiuhka. Just joo, iltapäivällä selvisi
et se pussi oli vaan epämääränen kasa, jota joku silminnäkijä oli epäillyt pommiksi ja soittanut poliisille. Mä olen varmaan tosi lande, mut en ikinä osais epäillä vaan jotain pussia et se sisältäis pommin. Ja sitäpaitsi, mä näin kuvan siitä "pommista" ja jos olisin kävellyt sen ohi, olisin luullut sitä roskasäkiksi. Anyway, tän vuoksi koko bussiaseman alue oli evakuoitu tänä aamuna.

2) Alotin tänään lukee siihen ens viikon torstain tenttiin ja väänsin itteni ihan kirjastolle saakka, vaan todetakseni et piru vieköön kun rupes väsyttää heti kun rupesin lukemaan :) Noh, kittuuttelin kuitenkin jonkun aikaa ja sain onneksi jotain aikaseks. Tää on kyl paljon mielenkiintosempaa kun se politiikan aineisto.

3) Todellinen syy mun ärsytykseeni on kuitenkin se, etten taaskaan saanut napattua MITÄÄN työvuoroja helmikuulle. Olin poissa koneen äärestä ehkä max. 4 h, ja sinä aikana oli tullut mailia vapaista työvuoroista. Noh, mailasin sit heti takasin mitä voisin ottaa..Ja eikös ne ollut jo KAIKKI otettu! Suoraan sanottunut ihan pe****tä. Tosi kiva kun yrittää tehdä töitä ja ei saa mitään vuoroja. Yleensä tulee kuitenkin vielä noidenkin mailien jälkeen ilmotuksia vapaista vuoroista, et toivotaan et saan jotain niistä.

4) Noh, menin sit salille ja raudan nostelu auttaa aina ;) Nyt päätettiin kämppisten kans lähteä vähän ulos tuulettuu, muuten tulee mökkihöperöksi!

Päivän treeni: 45 min salitreeni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kommentoit!